Kopējā investīcija:

€ 22,500

Franšīzes maksa:

€ 1

Ikmēneša maksājums:

4,5 %

Ikmēneša mārketinga maksājums:

€ 0.00

Franšīžu skaits

Atdeve (ROI)

Laika periods

Ieņēmumi:

12 000*

* Kalkulatora aprēķini ir provizoriski, nevis garantēts iznākums

GALVENĀ INFORMĀCIJA

Dibināšanas gads: 2010

Franšīzes uzsākšanas gads: 2011

Uzņēmuma vienības: 15

Franšīžu vienības: 145

Kopējais vienību skaits: 160

Darbinieku skaits uz vienību: 8

Līguma termiņš: 60 mēneši

FRANŠĪZE ONLINE

MĀJAS LAPA

FARFOR – starptautiska franšīzes restorānu ķēde, kas piegādā gatavus ēdienus. Zīmols tika dibināts Ufā (Уфа) 2010.gadā. To dibināja Panyushkin Danil Anatolievich (Панюшкин Данил Анатольевич). Uzņēmuma dibinātājs apzinājās gaidāmo tirgus dinamiku un iekļāva uzņēmumu franšīzes tīklā, izmantojot to pašu pieeju, tehnoloģiju un stratēģiju.

2011. gadā atvēra FARFOR franšīzes vietas pirmajā pilsētā un FARFOR kļuva ļoti veiksmīgs, izmantojot tā pieeju klientu apkalpošanai. Uzņēmuma koncepcija radās, izvērtējot tā laika tirgus problēmas – gari piegādes termiņi, nestabila ēdienu kvalitāte, nesaprotama cenu politika, labas apkalpošanas trūkums un vājš mārketings.

2012. gadā FARFOR atvēra savas franšīzes vēl 9 pilsētās, 2013. gadā – vēl 6 pilsētās un 2014.gadā – vēl 14 pilsētās. Šobrīd FARFOR ir vairāk nekā 160 franšīžu vietu, un FARFOR neplāno apstāties pie sasniegtā.

FARFOR pamatā ir četri principi/vērtības:
– RESTORĀNA KVALITĀTE
– DEMOKRĀTISKA CENA
– ĀTRA PIEGĀDE
– UZMANĪGA APKALPOŠANA

Vairāk nekā 10 gadu laikā esam uzkrājuši vērtīgu pieredzi restorānu izveidē, ēdienu piegādes biznesā, kā arī esam izstrādājuši efektīvu biznesa modeli. Šodien mēs ieņemam vadošo pozīciju Krievijas tirgū un turpinam savu attīstību NVS valstīs un Eiropā.

Mēs nepārdodam franšīzi, esam pastāvīgi dalībnieki visos procesos, ar kuriem saskaras mūsu franšīzes partneri. Mēs meklējam tādus franšīzes partnerus ar kuriem mums saskan vērtības un ar kuriem varam kopīgi izveidot veiksmīgu biznesu.

Mums nav sākotnējas franšīzes maksas, jo mēs gūstam ienākumus no kopējā franšīzes tīkla izaugsmes. Mūsu globālie mērķi ir sagatavot un piegādāt ēdienu katrā mājā. Mēs savā darbā pieturamies pie 4 galveniem principiem – kvalitāte, cena, ātrums un serviss, un tas ir tas kas daudziem patīk.

FARFOR saviem franšīzes partneriem piedāvā sekojošus formātus:

Dark kitchen
Ierobežota ēdienkarte – maizītes un picas. Virtuve, kas specializējas tikai piegādē, bez iespējas klientam ierasties tirdzniecības vietā, lai veiktu vai izņemtu pasūtījumu. Koncepcijas galvenā priekšrocība ir minimālais atvēršanas budžets un minimālās ikmēneša izmaksas.

Open kitchen
Ēdienkarte – maizītes, picas, zupas, salāti, uzkodas. Atvērtā virtuve darbojas piegādei ar izņemšanu. Klients var ierasties tirdzniecības vietā, veikt un paņemt pasūtījumu. Priekšrocības ir tādas, ka kļūstat atvērts klientam. Tas uzlabo uzņēmuma reputāciju, izkārtne un iespēja apmeklēt tirdzniecības vietu darbojas kā papildus reklāma, un tas noved pie jūsu ieņēmumu pieauguma.

Street kitchen
Galvenā ēdienkarte – maizītes, picas, zupas, salāti, uzkodas. Papildu ēdienkarte – burgeri, pita. Atvērtā virtuve darbojas piegādei ar saņemšanu un restorāns. Klients var ierasties tirdzniecības vietā, noformēt un paņemt pasūtījumu, vai arī apēst to zālē. Priekšrocības ir tādas, ka jūs ne tikai kļūstat atvērts klientam, bet tas ir arī ērtāk. Zālē varat lieliski pavadīt laiku kopā ar ģimeni un draugiem, tas uzlabo uzņēmuma reputāciju, izkārtne un halle darbojas kā reklāma, un tas noved pie jūsu ieņēmumu pieauguma.

1. Mēs meklējam partnerus, kuri ir tuvu mūsu vērtībām.
2. Kuri vēlas attīstīties un augt starptautiskā uzņēmumā
3. Cilvēki, kuri nebaidās no izaicinājumiem
4. Partneri, kuri ir gatavi iekarot savu nišu tirgū un iekarot miljoniem cilvēku sirdis

Ieguvumi no sadarbības ar FARFOR:

– Personīgā programmatūra “FARFOR ERP”  – uz mākoņa bāzēta sistēma pasūtījumu saņemšanai un apstrādei, kā arī vadībai un pārdošanas analīzei
– ”Planšetdatoru sistēma” – Sistēma, kas automatizē pasūtījumu kustību virtuvē, palīdz izsekot pasūtījuma sagatavošanas ātrumu katrā fāzē.
– “Piegādātājs” – piegādes pakalpojuma sistēma, izseko pasūtījuma kustību no kurjera līdz klientam
– Vietne un mobilā lietotne iOS un Android ierīcēm. Unikālas tirdzniecības platformas, kas pilnveidotas un uzlabotas lietojamības un pārdošanas ziņā
– Mārketinga atbalsts. Darbs sociālajos tīklos
– Zīmola produktus nodrošina galvenais birojs
– Plaša ēdienkarte un gudras akcijas
– Inovatīvas virtuves
– Virtuves dizains
– Starptautiskais zvanu centrs un mākonis PBX
– Grāmatvedības atbalsts
– Juridiskais atbalsts
– Tehniskais atbalsts
– Kvalitātes kontrole
– Tīklošana ar citiem franšīzes partneriem
– “FARFOR” skola. Apmācība visos procesos

Mēs palīdzam un atbalstam partneri ne tikai pirms filiāles atvēršanas, bet arī darba laikā esam vienmēr atvērti saziņai un esam vienmēr blakus. Un mēs vienmēr palīdzam sasniegt izvirzītos mērķus.


Guzel Nugumanova

Brand Manager

Valodas:

SAZINIES AR MUMS UN PASTĀSTI PAR SAVIEM MĒRĶIEM