Picēriju ‘Čili Pizza’ atvēršanā Rīgā ieguldīti jau divi miljoni eiro un franšīzes turētājs neplāno apstāties

Picērijas “Čili pizza” franšīzes turētājs Latvijā un picēriju īpašnieks “Tiamo grupa” picēriju atvēršanā Rīgā pēdējo gadu laikā investējis divus miljonus eiro.

Sākot no 2020. gada “Tiamo grupa” atklājusi “Čili Pizza” picērijas iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole”, t/c “Origo”, t/c “Alfa”, t/c “Olimpia”, t/c “Gaiļezers”, t/c “Zoom” un t/c “Spice Home”, katrā no vietām radot aptuveni 30–40 darbavietas.

Turpina atvērt

9. decembrī franšīzes turētājs Rīgā atvēris jau astoto picēriju “Čili Pizza”. Jaunajā vietā investēti 250 000 eiro, un plānotas 40 jaunas darbavietas.

Savukārt jaunākā picērija atvērta šogad uzceltā tirdzniecības centrā Ziepniekkalnā, Valdeķu ielā 39, Valdeķu un Graudu ielas krustojumā, iepretim mazumtirdzniecības tīkla veikalam “Lidl”. Jaunās “Čili Pizza” platība ir 305 kvadrātmetri, bet tirdzniecības centra kopējā platība – 2600 kvadrātmetri.

“Picērijas atvēršana Ziepniekkalnā ir stratēģiska izvēle. Sekojam līdzi pieprasījumam – arvien vairāk cilvēku vēlas ēdināšanas vietas tieši guļamrajonos, tuvāk mājām. Turklāt Valdeķu ielas picērija atrodas vietā, kur ērti piekļūt ar automašīnu vai sabiedrisko transportu,” stāsta Toms Zukulis, “Tiamo grupas” valdes priekšsēdētājs. “Jaunākie pētījuma dati liecina, ka pica Latvijā ir iecienīts ēdiens – tā garšo 91% iedzīvotāju un tikai 1% nekad nav pagaršojis picu. Šogad zīmols “Čili Pizza” svin 20 gadus Latvijā, un mēs ticam tā dzīvotspējai. Apsverot iespēju atvērt jaunas ēdināšanas vietas Rīgā, arī turpmāk sekosim līdzi tirgus pieprasījumam.”

“Tirdzniecības centrs Valdeķu ielā 39 neapšaubāmi uzlabos un atdzīvinās Ziepniekkalna infrastruktūru. Īpaši aktuāli Covid-19 ierobežojumu darbības laikā ir tas, ka tirdzniecības centra plānojums paredz pilnīgi visiem nomniekiem atsevišķu ieeju no ārpuses. Projektēšanas gaitā attīstītājs “VPH Latvia” paredzēja iespējamās izmaiņas nomnieku darbībā pandēmijas laikā un izvēlējas īstenot šādu konceptu, ko atzinīgi vērtē kā nomnieki, tā klienti.  Priecājamies, ka jaunajā tirdzniecības centrā par nomnieku kļuvusi arī “Čili Pizza”. No sirds ceram, ka cilvēki novērtēs šo Ziepniekkalna infrastruktūras papildinājumu un spēs tur ar prieku un arī lietderīgi pavadīt laiku,” saka Vjačeslavs Novickis, “Colliers International”, ēkas pārvaldnieks.

Izvirzās vadībā

“Tiamo grupa” ir viens no vadošajiem ēdināšanas uzņēmumiem Latvijā ar vairāk nekā 30 sabiedriskās ēdināšanas vietām un 500 darbiniekiem. Uzņēmums ir viens no TOP 20 lielākajiem nodokļu maksātājiem Kurzemē (1,02 milj. eiro). Pērn uzņēmuma neto apgrozījums sasniedzis 7,5 miljonus eiro (neto). Grupā, kas darbojas jau 18 gadu, ietilpst restorāni “MO Liepāja”, “Olive”, “Čello” un “Sushi Boom”, kafejnīcas “Lotte Caffe”, “Teātra kafejnīca”, klubs un pludmales bārs “Cukurfabrik’” Liepājā, kā arī “Čili Pizza” picērijas vairākās Latvijas pilsētās. “Tiamo grupu” raksturo izcila apkalpošana, izmeklēts piedāvājums un rūpība ikvienā detaļā.

“Čili Pizza” ir picēriju zīmols Latvijā un Lietuvā. Šogad zīmols Latvijā svin 20 gadu jubileju – pirmā picērija Latvijā tika atvērta 2001. gada decembrī Liepājā. Patlaban “Tiamo grupas” vadībā Latvijā darbojas 17 “Čili Pizza” picērijas Liepājā, Jelgavā, Ogrē, Valmierā, Daugavpilī un Rīgā. Mājīgā atmosfērā pieejams plašs picu klāsts un iecienīti ēdieni no Latvijas un citu valstu virtuvēm – uzkodas, salāti, zupas, siltie ēdieni, deserti, kā arī dažādi dzērieni un kokteiļi.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus