Latvijā notiek pārrunas par Regus tīkla paplašināšanu un vairāku Spaces lokāciju atvēršanu

Uzņēmums IWG Latvijā ir pārstāvēts tikai ar brendu Regus, taču Tallinnā un Viļņā ir iespējams kļūt par biedru arī Spaces konceptā, stāsta Baltijas valstu un Baltkrievijas Regus vadītāja Jekaterīna Kosmačeva.

Latvijā patreiz notiek pārrunas par vairāku Spaces lokāciju atvēršanu, kā arī Regus tīkla paplašināšanu un atjaunošanu.

Spaces

 

Jau desmit gadus

Regus Latvijā darbojas kopš 2011.gada, Lietuvā kopš 2010.gada, bet Igaunijā – kopš 2009.gada. Uzņēmums tika nodibināts 1989.gadā, pirmais biznesa centrs tika atklāts Briselē, un patlaban pasaulē atvērti vairāk nekā 3200 biznesa centri, kas darbojas zem vairāk nekā 8 IWG zīmoliem. Kompānija kotējas Londonas biržā, FTSE 250.

Viennozīmīgi kopstrādes un elastīgu biroju risinājumu tirgus nav piesātināts, pat ļoti tālu no tā. Jekaterīna Kosmačeva prognozē, ka šai industrijai ir milzīgas perspektīvas attīstīties, jo ir skaidrs, ka darbinieki nekad neatgriezīsies birojā tā, kā tas bija pirms pandēmijas, un vai nu izvēlēsies iespēju strādāt pāris dienas no mājām, vai no citas vietas – tuvāk mājām.

Savukārt uzņēmumiem vairs nebūs nepieciešamības uzturēt tik lielus birojus un drīzāk tie piedāvās elastīgus risinājumus. Piemēram, Standard Chartered Bank aizvēra visus savus birojus un visi 95 000 darbinieku tagad ir IWG biedri, ar iespēju strādāt no jebkura IWG biznesa centra pasaulē. Tāpat NTT ar saviem 300 000 darbiniekiem kļuva par IWG biedru. Un šādu piemēru ir ļoti daudz.

Spaces

“Tādēļ es saskatu, ka šis pakalpojums kļūs arvien pieprasītāks. Iespējams, ka tas nenotiks vienā brīdī, drīzāk pakāpeniski, jo nomniekiem jātiek vaļā no ilgtermiņa nomas līgumiem, taču šī tendence jau ir vērojama. Līdz ar to Latvijas tirgū ir vieta gan jauniem spēlētājiem, gan iespēja attīstīties esošiem tirgus dalībniekiem,” uzskata Kosmačeva.

Nav jāizgudro ritenis

Attiecībā uz IWG franšīzi, pēc vadītājas teiktā, vislielākā ērtība ir tā, ka nav jāizgudro ritenis. Shēma ir atstrādāta, mārketinga kanāli ir skaidri, arī darbības principi ir skaidri. Uzņēmums labprāt dalās pieredzē un tehnoloģijās. Tāpat IWG dalās ar klientu bāzi, kas ir ļoti svarīgi, lai franšīzes ņēmējs varētu uzreiz veiksmīgi startēt.

“Manuprāt, tā ir lieliska iespēja vadīt savu biznesu, bet būtiski samazinot riskus un “nezināmā” faktoru, un vienmēr būt tirgus avangardā,” saka Kosmačeva.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus