Stenders

Stenders izveidojis vairāk nekā 100 jaunus produktus un paplašinājis eksporta tirgus, arī ar franšīzes palīdzību

Būtiski pieaudzis kosmētikas ražotāja SIA “Stenders” eksporta apjoms, un galvenokārt tas noticis, pateicoties jauniem produktiem, jaunai zīmola vizuālajai identitātei un veikalu interjera dizainam, informē uzņēmums.

Lielākais uzņēmuma eksporta tirgus patlaban ir Āzija, bet “Stenders” kļuvis pieejams arī Surinamā un caur vairumtirdzniecību – arī “Douglas” veikalu tīklā Spānijā. Uzņēmumam parakstīts arī līgums par franšīzi Jordānijā, kur 2021. gada februārī atvērts jauns veikals.

Uzņēmuma darbību 2020. gadā ietekmējusi ar Covid-19 pandēmiju saistītā globālā krīze, tomēr “Stenders” situācija kopumā nemainījās tik krasi, kā daudziem citiem uzņēmumiem, stāsta uzņēmuma pārstāvji. Viens no svarīgākajiem “Stenders” tirgiem ir Ķīna, kas veido lielāko daļu kopējā apgrozījuma. Sākoties Covid-19 uzliesmojumam un ar to saistītajiem ierobežojumiem Ķīnā, pārējie tirgi vēl darbojās, savukārt situācija Ķīnā uzlabojās, kad stājās spēkā ierobežojumi citās valstīs.

2020. gadā uzņēmums turpinājis darbu pie zīmola atjaunošanas un jaunā zīmola stāsta ieviešanas, uzsverot atjauninātās zīmola vērtības. 2020. gada beigās darbu sācis arī jaunā tirdzniecības telpu dizaina koncepta veikals renovētajā tirdzniecības centrā “Origo” Rīgā.

Uzņēmums pēdējā laikā veicis intensīvu darbu, strādājot pie jaunu produktu izstrādes un ieviešanas, kā arī ražošanas tempa palielināšanas un efektivitātes paaugstināšanas, kopumā 2020. gadā radot un ieviešot tirgū vairāk nekā 100 jaunu produktu.

Stenders

Inovatīvākais jaunais produkts bija plastilīna ziepes, kas ne tikai pilda higiēnas funkciju, bet veicina arī bērnu sīkās motorikas attīstību. Produkts pretendē arī uz starptautisku produktu dizaina balvu “RedDot” 2021. gadā. Veiksmīgākais produkts bijis dušas putas, kas ieguvušas ne tikai klientu atzinību, bet arī NAPA Baltijas iepakojuma dizaina balvu. Tāpat “Stenders” spēris soli tālāk ilgtspējā, nostiprinot cieto šampūnu līniju un piedāvājot jaunumu – cietās smaržas. Savukārt kopā ar “Rimi” uzsākts zero waste projekts, no 2021. gada janvāra ļaujot “Stenders” produkciju iegādāties vairākos “Rimi” veikalu beziepakojuma stendos.

2021. gadā uzņēmums plānojis koncentrēties uz vairumtirdzniecību un e-komerciju. Globālās krīzes laikā ir ievērojami mainījušies iepirkšanās paradumi, un e-komercijas pārdošanas rādītāji pārskata gadā auguši vairāk nekā divas reizes.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus