Līdz gada beigām Rīgā plānots atvērt trīs jaunus KFC restorānus

Kopš pērn iepirkšanās un izklaides centrā Akropole durvis vēra pirmais jaunā koncepta KFC restorāns, franšīzes īpašnieku, “Apollo Group”, vadībā uzņēmums ir piedzīvojis stabilu izaugsmi, turpinot stiprināt savas pozīcijas Latvijas tirgū.

Tādējādi jau tuvāko mēnešu laikā Rīgā plānots atvērt trīs jaunus KFC ķēdes restorānus. Tie atradīsies populāros iepirkšanās un izklaides galamērķos. Tāpat tie piedāvās augstākā līmeņa klientu servisa pieredzi un kvalitāti atbilstoši zīmola globālajiem standartiem. Šobrīd uzņēmums aktīvi meklē jaunus darbiniekus, kuri pēc profesionālu apmācību iziešanas jau drīzumā aizpildīs kādu no daudzajām darba vietām.

Nākamais – septembra sākumā

Pirmais no jaunajiem restorāniem tiks atklāts jau septembra sākumā t/c Domina.  Drīz pēc tam, septembra vidū, sekos t/p Alfa restorāna atklāšana. Tādējāti tiks nodrošināts, ka arī tie iedzīvotāji, kas ikdienā uzturas ārpus galvaspilsētas centra, var ērti nokļūt uz kādu no KFC lokācijām. Abi jaunie restorāni tiks ieturēti vienotā zīmola stilistikā ar modernu un gaišu interjeru un atvērtā tipa virtuvi, kas iemieso KFC raksturīgās klasiska amerikāņu dainera vērtības. Tāpat klientiem būs pieejamas arī digitālās ēdienkartes un pašapkalpošanās kases, kas maltīšu baudīšanu padarīs sevišķi ērtu un mūsdienīgu. Papildus KFC slavenajiem vistu spārniņiem, stilbiņiem un filejām restorānu ēdienkartē būs pieejami arī dažādi citi plaši iecienīti ēdieni, sākot no uzkodām, burgeriem, tortiljām un sviestmaizēm līdz desertiem un dzērieniem, kas pagatavoti pēc tradicionālajām KFC receptēm, izmantojot rūpīgi izvēlētas sastāvdaļas un ievērojot augstākās kvalitātes standartus.

Bez abiem jaunajiem KFC restorāniem t/c Domina un t/p Alfa oktobrī tiks atklāts arī jauns restorāns pašā Rīgas centrā, nupat kā pēc rekonstrukcijas atvērtajā t/c Origo.  Tajā turpmāk mājvietu radīs Latvijā pirmais KFC restorāns, kas līdz šim atradās Vecrīgā, Audēju ielā 14.

Būtiski, ka visos KFC restorānos Latvijā un Baltijā šobrīd tiek ievēroti īpaši Covid-19 piesardzības pasākumi. Tie nepieciešami, lai rūpētos par darbinieku un apmeklētāju drošību un spētu nodrošināt augstākos higiēnas standartus, bezkontakta pasūtījuma pieteikšanas un saņemšanas procesu, kā arī divu metru distances ievērošanu.

KFC

Īpašu uzmanību plānots veltīt arī jauno un esošo darbinieku apmācībām ārzemēs pie nozares vadošajiem profesionāļiem. Jau līdz šī gada nogalei paredzēts izveidot apmācību centru arī uz vietas Latvijā. Tajās klientu apkalpošanas standartus apgūs kā viesmīļi un maiņu vecākie, tā arī restorānu menedžeri un to asistenti, kuri šobrīd Baltijas tirgū veido jau 170 cilvēku komandu.

KFC

Kopā plānots atvērt 20

“Redzot, ka KFC piedāvājums Latvijā kļūst aizvien pieprasītāks, esam patiesi priecīgi šogad atklāt ne tikai vienu, bet gan veselus trīs jaunus un modernus zīmols restorānus. Tie veidoti un aprīkoti tā, lai pilnībā attaisnotu mūsu vietējo klientu vēlmes. Esam gatavi strādāt vēl aktīvāk, nodrošinot mūsdienīgus risinājumus un augstākās kvalitātes standartus papildu gardajām KFC maltītēm. Ticam, ka arī jaunie restorāni kļūs par iecienītiem Rīgas iedzīvotāju un viesu apmeklējuma galamērķiem. Turklāt visi Latvijā atvērtie restorāni ir daļa no uzņēmuma tālākās attīstības stratēģijas Baltijā. Tā paredz ķēdes paplašināšanu līdz 20 jauniem restorāniem jau tuvāko trīs gadu laikā,” komentē KFC valdes loceklis Mauri Dorbeks.

Franchising jau pērn rakstīja, ka tuvāko trīs gadu laikā jaunu darbavietu skaitu KFC Baltijas restorānos plānots palielināt līdz pat 800, atverot vairāk nekā 20 jaunus ātrās ēdināšanas tīkla restorānos.

Par KFC

KFC, Yum! Brands meitas uzņēmums, ir pasaules mēroga restorānu zīmols ar bagātīgu, gadu desmitiem ilgu panākumu un inovāciju vēsturi. Plašu popularitāti guvušā uzņēmuma stāsts aizsākās ar vienu pavāru, pulkvedi Harlandu Sanderu, kurš pirms vairāk nekā 75 gadiem izveidoja ideālo vistas recepti, ko papildināja slepenu garšvielu saraksts. Šodien globālais uzņēmums joprojām seko viņa nepārspējamai panākumu formulai. To meistarīgi pavāri pašu spēkiem īsteno vairāk nekā 23 000 restorānos 140 valstīs visā pasaulē.

Par “Apollo Group”

“Apollo Group” ir Igaunijas kontrolakciju sabiedrība. Tai pieder grāmatnīcas un kinoteātri “Apollo”, filmu izplatīšanas kompānija “Baltic Film Distribution”, sulu bāri “Blender”, saldējuma kafejnīcas “IceCafe”, sporta bāri. Tāpat uzņēmumam pieder “Vapiano” itāļu restorāni un citi veiksmīgi Baltijas mēroga uzņēmumi. Kopš 2019. gada februāra uzņēmums “Apollo Group” pārņēmis “Kentucky Fried Chicken” (KFC) zīmola franšīzes vadību Baltijas valstīs.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus