Stenders uzsācis darbu pie franšīzes biznesa modeļa uzlabošanas

AS Stenders darbības rezultāti aizvadītajā gadā ir būtiski uzlabojušies, uzņēmums turpināja ievērojami palielināt kosmētikas un realizācijas apjomu, pastāstīja kompānijas valdes priekšsēdētājs Jang Gang.

Vienlaicīgi tika turpināts darbs pie sabiedrības darbības optimizācijas, pielāgojot darbinieku un iekārtu noslodzi jaunajai situācijai. Stenders apgrozījums pagājušajā gadā ir palielinājies par 54%, sasniedzot 7,6 miljonus eiro. Pateicoties darbības restrukturizācijai un ražošanas procesu sakārtošanai bruto peļņa ir pieaugusi par 58%. Tāpat, optimizējot sabiedrības vadības procesus, izdevies ievērojami samazināt administrācijas izmaksas. Tas kopumā ļāvis uzņēmumam sasniegt neto peļņas rentabilitāti 15% apmērā, peļņai sasniedzot 1,1 miljonu eiro apmēru.

Izvērtējot līdzšinējo sadarbību ar franšīzes ņēmējiem, tika pieņemts lēmums jaunus franšīzes veikalus neatvērt, bet tā vietā uzsākts darbs pie franšīzes biznesa modeļa uzlabošanas. Pieņemtais lēmums palīdzēja nostabilizēt tirgus situāciju gan Ķīnas, gan Eiropas tirgos, bet distribūcijas kanāli turpināja strādāt Latvijā, Ķīnā, Krievijā, Gruzijā, Ungārijā un Portugālē.

Tāpat uzņēmums pārvērtējis tirdzniecības stratēģiju, tostarp, atlaižu politiku, par prioritāti izvirzot klientu piesaisti ar jauniem un dinamiskākiem produktiem. Stenders arī investējis vannas bumbu ražošanas procesa un tehnoloģijas pilnveidošanā, lai celtu produktu kvalitāti. Tāpat radīti vairāki jauni un inovatīvi produkti, fokusā bija palielināt apgrozījumu lielākajās produktu kategorijas – vannas bumbās un ziepēs.

Latvijā noslēgta arī iekšējā sabiedrības reorganizācija. Izveidota spēcīga vadības komanda, kā arī izveidota radošā komanda – Radošais produktu attīstības centrs, kura mērķis ir radīt inovācijas un celt esošo produktu kvalitāti. Radošā produktu attīstības komanda aptver ekspertus no ļoti dažādām nozarēm un ar specifiskām kompetencēm – ķīmiķi, pārtikas tehnoloģi, eksperti no farmācijas nozares, lai paplašinātu sabiedrības inovatīvo produktu klāstu.

Tāpat uzsākts Stenders rebrendings, un kompānija strādāja pie pirmā jauna koncepta veikala atvēršanas, kas vēl vairāk uzsver latvisko zīmola vērtību un stiprina sabiedrības pozīcijas Latvijā, Eiropā un Āzijas tirgos.

Nākotnē sabiedrības attīstības plāni ietvers plašāku skatu uz Āzijas tirgu un potenciālu darbības paplašināšanu Japānā.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus