Adidas Baltics veicis aktīvu darbu, piesaistot jaunus franšīzes partnerus

Sporta apģērbu un apavu vairumtirgotājs SIA “adidas Baltics” 2018. gadā palielinājis apgrozījumu par 8,9% jeb 1,871 miljonu eiro salīdzinājumā ar 2017. gadu. Tas sasniedzis 22,863 miljonus eiro,  informē uzņēmums.

Savukārt uzņēmuma peļņa pērn pieauga līdz 720 tūkstošiem eiro, kas bija par 623 tūkstošiem eiro vairāk nekā 2017. gadā. Apmēram pusi no uzņēmuma pērn sasniegtās peļņas – 323 tūkstošus eiro – veido atliktā nodokļa aktīvu pieaugums.

Kompānija Baltijas tirgū izplata zīmolu “adidas” un “Reebok” produktus, sadarbojoties ar lielākajiem sporta preču mazumtirgotājiem un veicot mazumtirdzniecību arī savos veikalos.

SIA “adidas Baltics” 2018. gadā sasniegtos darbības rezultātus vērtē kā labus. Kompānijas pārstāvji norāda, ka Baltijai izvirzītie mērķi ir sasniegti, sacīts uzņēmuma vadības ziņojumā. Uzņēmuma apgrozījuma pieaugums atspoguļo kopējo pieauguma tempu Baltijas tirgū, kā arī mainīgo situāciju tirgū.

Latvijā vairumtirgotājs realizējis preces 9,115 miljonu eiro apmērā (pieaugums par 9,5%, salīdzinot ar 2017. gadu). Savukārt citās valstīs realizētās produkcijas apmērs sasniedza 13,747 miljonus eiro (pieaugums par 8,5%).

Pagājušajā gadā noslēgusies 2017. gadā sāktā uzņēmuma reorganizācija, kuras ietvaros daļēji iekļauts Polijas “adidas” sastāvā. Uzņēmums atzīmē, ka tā veiktās mārketinga aktivitātes Polijas kolēģu vadībā, kas vērstas uz tirdzniecības veicināšanu, un “adidas” un “Reebok” zīmolu atpazīstamības nostiprināšanu pērn bijušas veiksmīgas.

Izmaiņas pērn piedzīvojis SIA “adidas Baltics” franšīzes partneru tīkls Lietuvā. Pārtraukta sadarbība ar vienu no līdzšinējiem partneriem, uzņēmumu “Briedzuikas”, savukārt citam partnerim, uzņēmumam “Bogvila” mainījušies īpašnieki. Līdz ar to lielākā daļa no veikaliem pārveidoti pēc jauna īpašnieka koncepcijas. Šo izmaiņu dēļ novērojams būtisks samazinājums franšīzes jomā. Taču uzņēmums veica darbu pie jaunu franšīzes partneru piesaistes, un 2019. gada sākumā parakstīts sadarbības līgums ar “Sportland”, “kas dod stabilu pamatu turpmākai franšīzes darbības attīstībai Baltijas valstīs”, sacīts uzņēmuma gada pārskatā.

Par adidas Baltics

SIA “adidas Baltics” dibināta 2005. gadā, tās pamatkapitāls ir 28 457 eiro un tā 100% kapitāla daļu īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētā kompānija “Adidas International B.V.”.

2017. gadā SIA “adidas Baltics” apgrozījums bija 20,992 miljoni eiro, savukārt uzņēmuma peļņa bija 97 tūkstoši eiro.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus