Mājaslapa – kā franšīzes devējam to izveidot?

Mūsdienās viens no būtiskiem biznesa instrumentiem ir mājaslapa, un tas jāņem vērā arī franšīzes devējam. Mājaslapa daudz ko liecina par uzņēmumu, un rada pirmo priekšstatu klientiem un franšīzes ņēmējiem, kuri lūkojas pēc informācijas internetā, līdz ar to mājaslapai jāatbilst uzņēmuma darbībai, vērtībām un misijai. Tāpat tajā iespējams sniegt informāciju par franšīzes biznesa iespējām potenciālajiem sadarbības partneriem.

Lai izveidotu savam uzņēmumam atbilstošu mājaslapu, jāņem vērā vairāki aspekti.

Sākotnēji vajadzētu nolīgt vai vismaz konsultēties ar speciālistu, kas iepazīstinās ar visām iespējām, kas pieejamas mājaslapas veidošanā. Apkārt ir ļoti daudz mājaslapu attīstītāju un digitālā satura ekspertu, tādēļ pirms konsultēšanās vajadzētu pārskatīt viņu darbības paraugus un klientus. Programmatūras un platformas izvēlei jābūt rūpīgai, lai tā atbilstu mērķim un funkcijām, kas jāsniedz uzņēmuma mājaslapai.

Tāpat vajadzētu iekļaut satura pārvaldības sistēmu (CMS). Tā ļaus pašam lietotājam publicēt, labot un organizēt nepieciešamo informāciju.

Nozīme ir arī meklētāja optimizācijai (SEO), jo tā palīdz piesaistīt mājaslapas apmeklētājus, kuri atrod informāciju internetā.

Nevar aizmirst sociālos medijus – būtiskākie no tiem ir Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube un Google+. Uzņēmums šādā veidā var gan popularizēt savu mājaslapu, gan piesaistīt potenciālos klientus, gan franšīzes ņēmējus.

Vajadzētu iekļaut arī statistikas analīzi, jo tā ir būtiska, lai izvērtētu mājaslapas efektivitāti.

Jāatceras, ka mājaslapas veidolam vajadzētu būt salīdzinoši vienkāršam, taču tajā pašā laikā profesionālam. Franšīzes ņēmēji, meklējot informāciju par franšīzes devēju, sākotnēji izvērtēs tajā sniegtās ziņas, līdz ar to mājaslapā jāietver būtiskākā pamatinformācija, kas saistās ar sadarbības iespējām.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus