Būtiska uzmanība jāpievērš apmācību procesam...

Jaunajiem uzņēmējiem biznesa veidošanas sākumā nereti rodas sarežģījumi tieši pieredzes un biznesa vadības praktisko iemaņu…

Evelīna Ozoliņa

2 minūtes

Sākotnējās sarunas starp franšīzes biznesa pa...

Franšīzes iegādes un pārdošanas process sākas ar potenciālā partnera iepazīšanu, uzklausot viņa piedāvājumu un vīziju,…

Evelīna Ozoliņa

3 minūtes

Franšīzes biznesa konkurētspējas novērtēšana...

Tas, ka franšīzes uzņēmums ir izveidojis tīklu, kas veiksmīgi jau darbojas dažādās valstīs vai reģionos,…

Evelīna Ozoliņa

3 minūtes

Riski, ar ko var sastapties franšīzes devējs ...

Franšīzes devējs velta salīdzinoši daudz laika un naudas savu ideju izmēģināšanai, attīstot biznesa modeli un…

Evelīna Ozoliņa

3 minūtes

Franšīze sniedz ieguvumus ikvienai iesaistīta...

Franšīzes devēja mērķis ir radīt ieguvumus ikvienam, kurš ir iesaistīts šajā biznesā. Tādēļ viņam ir…

Evelīna Ozoliņa

2 minūtes

Kā atrast piemērotāko franšīzes ņēmēju?...

Viena no izplatītākajām jaunu franšīzes devēju kļūdām ir sadarbība ar neīsto partneri, kas ievērojami kavē…

Evelīna Ozoliņa

2 minūtes

Trūkumi jānovērš, pirms sākt piedāvāt franšīz...

Apsverot sākt piedāvāt savu franšīzi, uzņēmējam vajadzētu nopietni pievērst uzmanību kompānijas darbībai, izvērtējot, vai tās…

Evelīna Ozoliņa

2 minūtes

Kā noteikt, vai mans bizness ir gatavs franšī...

Daudziem uzņēmējiem, kas vēlas paplašināt savu biznesu un apsver iespēju piedāvāt franšīzi, rodas jautājums: „Vai…

Evelīna Ozoliņa

3 minūtes