Kopējā investīcija:

€ 155,000

Franšīzes maksa:

€ 35,000

Ikmēneša maksājums:

5%

Ikmēneša mārketinga maksājums:

€ 0.00

Franšīžu skaits

Atdeve (ROI)

Laika periods

Ieņēmumi:

12 000*

* Kalkulatora aprēķini ir provizoriski, nevis garantēts iznākums

GALVENĀ INFORMĀCIJA

Dibināšanas gads: 2002

Franšīzes uzsākšanas gads: 2009

Uzņēmuma vienības:

Franšīžu vienības:

Kopējais vienību skaits:

Darbinieku skaits uz vienību: 15

Līguma termiņš: 60 mēneši

Vairāk nekā 10 gadus biznesā.
Pirmais Double Coffee restorāns tika atvērts 2002.gadā Rīgas centrā. Līdz 2005. gada beigām Double Coffee bija 16 restorāni visā Latvijā. 2009. gadā Double Coffee uzsāka franšīzes sistēmas izveidi, kopš tā laika tās ir aktīvi paplašinājušss mūsu uzņēmumu tīklu ārzemēs.
Vairāk nekā 900 darbinieku Double Coffee tīkļa. Darbinieki ir viens no mūsu tīkla veiksmīgas paplašināšanās stūrakmeņiem. Pateicoties savai aizrautībai un uzticamam darbam Double Coffee, kafijas veikalu ķēde turpina augt un paplašināties.
Droši var teikt, ka mūsu komandā strādā tikai labākās un spožākās personības.
Vairāk nekā 17 miljonu apmeklētāju
Double Coffee galvenie kritēriji ir klienta apmierinātība. Tāpēc vairāk nekā 10 gadus Double Coffee ir saglabāJūsi pakalpojumu kvalitāti kā savu galveno prioritāti.

Lai kļūtu par Double Coffee franšīzes partneri, jums ir nepieciešams:
būt uzņēmējiem ar pieredzi un labu reputāciju uzņēmējdarbības vidē
saņemt nepieciešamos līdzekļus ieguldījumiem
būt gatavam izpildīt Double Coffee prasības un standartus.
Pieredze restorānu biznesā nav nepieciešama.

Double Coffee apņemas:
Palīdzēt franšīzes ņēmējam biznesa koncepcijas izstrādē un Double Coffee restorānu finanšu modeļa aprēķināšanā;
Palīdzēt franšīzes ņēmējam vietnes izvēlē;
Palīdzēt franšīzes ņēmējam atrast un apmācīt personālu;
Palīdzēt franšīzes ņēmējam ēdienkartes izstrādē;
Palīdzēt franšīzes ņēmējam izvēlēties aprīkojuma piegādātājus, mēbeles utt .;
Atbalstīt franšīzes ņēmēju restorāna atvēršanā;
Palīdzēt franšīzes ņēmējam mārketinga stratēģiju izstrādē, lai palielinātu pārdošanas apjomus un piesaistītu vairāk apmeklētājus Double Coffee;
Apmācīt un izglītot franšīzes ņēmēju. Apmācības Rīgā rīkos vecākie darbinieki;
Nodrošināt piekļuvi Double Coffee firmas serveriem;
Konsultēt franšīzes ņēmēju par uzņēmuma vadību.


Sofja Alimočkina

Valodas:

SAZINIES AR MUMS UN PASTĀSTI PAR SAVIEM MĒRĶIEM