Kopējā investīcija:

€ 500

Franšīzes maksa:

€ 0

Ikmēneša maksājums:

4%

Ikmēneša mārketinga maksājums:

€ 0

Franšīžu skaits

Atdeve (ROI)

Laika periods

Ieņēmumi:

12 000*

* Kalkulatora aprēķini ir provizoriski, nevis garantēts iznākums

GALVENĀ INFORMĀCIJA

Dibināšanas gads: 1894

Franšīzes uzsākšanas gads: 1997

Uzņēmuma vienības: 0

Franšīžu vienības: 249

Kopējais vienību skaits: 249

Darbinieku skaits uz vienību: 2-4

Līguma termiņš: 12 mēneši

FRANŠĪZE ONLINE

MĀJAS LAPA

Narvesen ir vadošais mazumtirdzniecības franšīzes tīkls, kas visā Latvijā nodrošina ērtu iespēju ātri atjaunot enerģiju un saņemt ikdienā visnepieciešamākās preces un pakalpojumus. 249 tirdzniecības vietās Narvesen piedāvā daudzveidīgu svaigu un garšīgu ēdienu klāstu, atspirdzinošus dzērienus un plašu jaunāko preses izdevumu izvēli. Franšīzes tīkls Latvijā darbojas no 1997. gada, un Narvesen uzņēmumos, ieskaitot franšīzes ņēmējus, strādā vairāk nekā 650 darbinieki.

Narvesen franšīze piedāvā gatavu biznesa konceptu un iespēju uzņēmīgiem cilvēkiem viegli uzsākt savu uzņēmējdarbību bez ievērojama starta kapitāla, saņemot nepārtrauktu atbalstu no Narvesen savas tirdzniecības vietas attīstībai un klientu piesaistei.

Narvesen franšīzes darbību Latvijā pārrauga uzņēmums SIA Narvesen Baltija, kurš pieder norvēģu uzņēmumam Reitan Convenience. Narvesen ietilpst Reitan uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā Narvesen, Pressbyrån, R-kiosk un 7-Eleven, nodrošinot starptautisku pieredzi.


Narvesen rūpīgi izvērtē katru potenciālo franšīzes ņēmēju, lai tas ilgtermiņā atbilstu veiksmīga franšīzes ņēmēja īpašībām:

  • veido aizrautīgu darbinieku komandu, kurai palīdz pilnveidoties un rūpīgi pārrauga tās darbu;
  • darbojas saskaņā ar Narvesen vērtībām un mācās no Narvesen veiksmes piemēriem;
  • ar vislielāko atbildību iesaistās pircēju apkalpošanā un līdzdarbojas veikalā, rūpējoties par labiem pārdošanas rezultātiem un padarot iepirkšanos par pozitīvu piedzīvojumu;
  • analizē savu biznesu un efektīvi plāno tā darbu;
  • ir mērķtiecīgs un labi orientējas mazumtirdzniecībā.

Uzsākot savu franšīzes biznesu Narvesen tīklā, potenciālajam franšīzes ņēmējam ir jāiemaksā drošības nauda par konkrētā veikalā esošo preci, kas vēlāk tiek uzkrāta un atmaksāta atpakaļ.

Narvesen atbalsts

  • Zīmols ar augstu reputāciju un klientu uzticību.
  • Pilnībā aprīkota tirdzniecības vieta.
  • Skaidri izstrādātas darbības vadlīnijas.
  • Preču iepirkumu un piegāžu loģistikas pārvaldība.
  • Franšīzes ņēmēja un tā darbinieku apmācības un koučings.
  • Mārketinga atbalsts un klientu piesaistes kampaņu plānošana un īstenošana.

Vilhelmīne Strautiņa

Personāla vadības biznesa partneris

Valodas:

SAZINIES AR MUMS UN PASTĀSTI PAR SAVIEM MĒRĶIEM