Kopējā investīcija:

€ 144,000

Franšīzes maksa:

€ 15,000

Ikmēneša maksājums:

4%

Ikmēneša mārketinga maksājums:

5%

Franšīžu skaits

Atdeve (ROI)

Laika periods

Ieņēmumi:

12 000*

* Kalkulatora aprēķini ir provizoriski, nevis garantēts iznākums

GALVENĀ INFORMĀCIJA

Dibināšanas gads: 1995

Franšīzes uzsākšanas gads: 2017

Uzņēmuma vienības: 2

Franšīžu vienības: 0

Kopējais vienību skaits: 2

Darbinieku skaits uz vienību: 7

Līguma termiņš: 60 mēneši

FRANŠĪZE ONLINE

MĀJAS LAPA

Fresh Post ir aizraujošs salātu un zaļo kokteiļu bārs līdzņemšanai, kas izveidots Lietuvā 2017. gadā. Kopš darbības sākuma Fresh Post ir saņēmis daudz pozitīvu atsauksmju no tūkstošiem klientu un uzreiz nopelnīja uzticību no vienmēr steidzīgajiem pilsētas iedzīvotājiem kā veselīgu, sabalansētu un barojošu maltīšu nodrošinātājs.

Fresh Post filozofija – ātrā ēdināšana var būt veselīga un svaiga, un tā tiek pasniegta visur, kur atrodaties. Fresh Post rada līdzsvarotas, veselīgas un ātri pagatavojamas alternatīvas tradicionālajiem ātriem ēdieniem. Ēdienkarte, iepakojums, bāra interjers – viss ir veidots tā, lai steidzīgais klients varētu ātri un veselīgi paēst turpat bārā, vai paņemt ēdienu līdzi vai arī pasūtīt ēdienu uz biroju vai uz jebkuru citu vietu, pēc klienta vēlmēm.

Fresh Post meklē franšīzes partneri ar degsmi un biznesa vadības pieredzi. Pieredze ēdināšanas biznesā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Franšīzes partnerim vajadzētu būt vēlmei mācīties un pilnveidoties. Kandidātam jābūt vērīgam attiecībā uz darba procesiem, ar spēcīgu tieksmi uz visaugstāko kvalitāti, pašmotivētam un orientētam uz rezultātu sasniegšanu.

Fresh Post franšīzes maksā ietilpst pilna sākotnējā apmācība. Tā aptver visus aspektus saistībā ar pārdošanu, biznesa vadību, produktiem un pakalpojumiem, kā arī citiem Fresh Post franšīzes darbības aspektiem. Katram franšīzes ņēmējam neatkarīgi no viņu pieredzes tiks nodrošināta pilna apmācība un franšīzes vadības rokasgrāmata, kopā ar vadlīnijām no profesionāla personāla puses.

Fresh Post pieeja ietver pilnīgi visu, kas var palīdzēt franšīzes ņēmējam vadīt franšīzi (sākot ar vietas izvēli, projektēšanu, dizainu, būvniecību, aprīkojuma izvēli un izvietošanu, procesiem, virtuves apmācību, mārketingu, līdz pat regulāram atbalstam).

Lokālā mārketinga maksa – 2%, Globālā mārketinga maksa – 3%

Fresh Post franšīzes video

Fresh Post kā pasūtīt ēdienu video


Raimondas Švilpa

Franšīzes projekta vadītājs

Valodas:

Fresh Post franšīzes projekta vadītājs

PIEPRASĪT ZVANU (en)

SAZINIES AR MUMS UN PASTĀSTI PAR SAVIEM MĒRĶIEM