Kopējā investīcija:

€ 15,000

Franšīzes maksa:

€ 60,000

Ikmēneša maksājums:

3%

Ikmēneša mārketinga maksājums:

0%

Franšīžu skaits

Atdeve (ROI)

Laika periods

Ieņēmumi:

12 000*

* Kalkulatora aprēķini ir provizoriski, nevis garantēts iznākums

GALVENĀ INFORMĀCIJA

Dibināšanas gads: 2011

Franšīzes uzsākšanas gads: 2013

Uzņēmuma vienības: 10

Franšīžu vienības: 674

Kopējais vienību skaits: 684

Darbinieku skaits uz vienību: 1-2

Līguma termiņš: 60 mēneši

FRANŠĪZE ONLINE

MĀJAS LAPA

FRANŠĪZES PREZENTĀCIJA

LEJUPIELĀDĒT

Equivalenza specializējas pašu zīmola augstas kvalitātes parfimērijā, kosmētikas un mājas aromātu izstrādājumos par pieņemamām cenām.

Equivalenza produktus rūpīgi sagatavo parfimērijas meistaru komanda ar augstas kvalitātes esencēm un augu alkoholu, lai garantētu izcilību katrā procesā.

Equivalenza piedāvā iespēju kļūt par neatkarīgu uzņēmēju kosmētikas nozarē, kurai ir ļoti liels potenciāls. Parfimērijas pārdošanas apjomi pasaulē 2015. gadā sasniedza 45,7 miljardus USD, kas ir par 6% vairāk nekā iepriekšējā gadā, liecina tirgus analīzes uzņēmuma Euromonitor International dati.

Equivalenza ideālajam franšīzes kandidātam būtu jāpiemīt:

  • biznesa vadības zināšanām un prasmēm;
  • centībai klientu apkalpošanā;
  • komandas vadības spējām;
  • aizrautībai ar skaistumkopšanu.

Equivalenza no savas puses nodrošinās jums:

  • Vadošu zīmolu nozarē;
  • Mārketinga kampaņas un veikala kampaņas;
  • Veikalu skatlogu reklāmas un vizuālo merčendaizingu;
  • Jaunu produktu palaišanu tirgū (Inovācijas un daudzveidība);
  • Nepārtrauktu apmācību;
  • IT atbalstu;
  • Klientu apkalpošanas atbalstu;
  • Mārketinga un klientu lojalitātes rīkus: dāvanu kartes, e-pasta kampaņas, mārketinga kampaņas, dāvanu kuponus un daudz ko citu;
  • Globālās reklāmēšanās kampaņas;
  • Personalizētu aktivitāšu uzraudzību ar kompānijas pārstāvju tīkla palīdzību;
  • 360º tūri: regulāras prezentācijas un tikšanās;
  • Reklāmas kampaņas;
  • Komunikāciju;
  • Digitālais plānu (sociālie mediji, tiešsaistes reklāma);

Franšīzes ņēmēja veikala vadošajiem darbiniekiem pastāvīgi tiks nodrošinātas apmācības un atbalsts Equivalenza galvenajā birojā angļu valodā.

Apmācības tiek veiktas galvenokārt attiecībā uz veikalu procedūrām, klientu apkalpošanu, merčendaizingu, savstarpējās pārdošanas (cross-selling), produktu un IT jomām.

Equivalenza sniegs veikala darbības vadlīnijas / rokasgrāmatas, kuras stingri jāievēro franšīzes ņēmējam un franšīzes ņēmēju darbiniekiem.

Mārketinga maksa: 0%

Atdeve no investīcijām (mēn.): 24-36

Equivalenza veikalu atrašanās vieta:

  • Tikai lielākajās pilsētās;
  • Minimālā platība ir 35 kv.m, kā arī noliktavas telpa ar 4 m fasādi;
  • Ideāla veikala platība: 35-50 kv.m plus noliktavas platība (10% no tirdzniecības platības) ar fasādi 4-6 m.

Līguma darbības laiks: 5 gadi, kuru var pagarināt par vēl vienu periodu, pamatojoties uz savstarpēju vienošanos.


Eduardo Vaz

Global Expansion Director

Valodas:

Global Expansion Director at Equivalenza

PIEPRASĪT ZVANU (en)

SAZINIES AR MUMS UN PASTĀSTI PAR SAVIEM MĒRĶIEM