Double Coffee: Franšīze dod iespēju attīstīt savu zīmolu ar minimāliem ieguldījumiem

Franšīze uzņēmējam dod iespēju attīstīt savu zīmolu dažādos reģionos un valstīs ar minimāliem ieguldījumiem, jo visus izdevumus, kas saistīti ar franšīzes uzņēmumu sedz franšīzes ņēmējs, stāsta Double Coffee restorānu tīkla ģenerāldirektors Rūdolfs Melnis.

“Aizvadīto gadu vērtējam pozitīvi – turpinām veiksmīgi sadarboties ar mūsu franšīzes partneriem. Veicām lielu darbu ēdienkartes satura un tās izstrādes procesa uzlabošanā. Mainījām informācijas nodošanas shēmu, tādējādi padarot šo procesu vieglāku un operatīvāku. Veiktās izmaiņas pozitīvi novērtēja un savos restorānos ieviesa franšīzes Double Coffee restorāni. Tas, savukārt, uzlaboja finansiālos rādītājus mūsu partneriem un līdz ar to arī mums,” viņš stāsta.

Double Coffee

R. Melnis piebilst: “Uzsākot savu darbību, pirmais Double Coffee restorāns saviem viesiem piedāvāja kafiju, dzērienus un desertus. Soli pa solim, tika atvērtas vairākas kafejnīcas, kas veicināja pilnīgu koncepta maiņu. Double Coffee kļuva par pilsētas restorānu tīklu, kurā baudīt arī brokastis, pusdienas un vakariņas. Zīmols bija atpazīstams un kļuva populārs. Tīklam attīstoties, tika izstrādā detalizēta uzņēmuma pārvaldības sistēma, personāla apmācības, iekšējā kontroles sistēma. Tad sapratām, ka varam pelnīt pārdodot savus standartus, tehnoloģijas, zināšanas.”

Franšīzes devējam tas dod iespēju attīstīt savu zīmolu dažādos reģionos un valstīs ar minimāliem ieguldījumiem, par cik visus izdevumus, saistītus ar franšīzes uzņēmumu sedz franšīzes ņēmējs.

“Franšīzes paplašina mūsu redzes loku un bieži vien, palīdz mums apskatīt mūsu pašu restorānus no citas prizmas. Spējam iepazīt jaunas lietas un tirgus tendences. Tādēļ mūsdienās ir jāizmanto jebkura iespēja mācīties un apgūt ko jaunu,” uzskata R. Melnis.

Franšīze ir lielisks veids, kā uzsākt savu biznesu bez iepriekšējas pieredzes konkrētā sfērā, saņemot pilnu atbalstu no franšīzes devēja biznesa uzsākšanas un vadīšanas procesā.  Franšīze – tā ir jau gatava biznesa ideja, kas ir jau sevi pierādījusi noteiktajā nozarē, zīmola atpazīstamība, un tas kopumā samazina risku biznesam būt neveiksmīgam.

“Double Coffee franšīzes priekšrocība ir biznesa koncepcija –  esam ļoti universāli un viegli transformējami jaunā tirgū.  Tēmējam uz plašāku klientu loku. Mēs pretendējam uz tirgus daļu gan kafejnīcu sektorā, gan restorānu sektorā,” stāsta R. Melnis. “Tā kā piedāvājam spēcīgu kafijas produktu, būsim cienījams konkurents kafejnīcu segmentā. Tajā pašā laikā, restorānam ir daudzveidīga virtuve, kas piedāvā ēdināšanas pakalpojumus un ļauj konkurēt restorānu segmentā,” viņš uzsver.

Turpinās attīstīt

Protams, svarīgu lomu spēlē arī pieredze. Potenciālajam uzņēmējam ir svarīgi apzināties, ka produkts kuru viņš grasās ieviest tirgū, jau ir izturējis pārbaudi citos reģionos un tirgos. Tas iedveš pārliecību, par kompānijas spēju asistēt un palīdzēt attīstīt jaunajam partnerim savu biznesu.

Double Coffee turpinās strādāt un attīstīt šo virzienu. Šobrīd uzņēmums ir aktīvās pārrunās ar vairākiem potenciālajiem partneriem no Tuvo Austrumu valstīm. Balstoties uz pieaugošu interesi tieši no šī reģiona, tas šobrīd tiek apzīmēts kā īpaši perspektīvs attīstībai tuvākajā laikā.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus