Blue Shock Race ar investīciju kampaņu attīstībai piesaista 200 tūkstošus eiro

Elektrokartingu ražotājs Blue Shock Race ar publisko investīciju kampaņu portālā Fundwise piesaistījis gandrīz 200 tūkstošus eiro, pastāstīja kompānijas vadītājs Artis Daugins.

Uzņēmums trīs gadu laikā ir izstrādājis pasaulē vienus no labākajiem elektrokartingiem sportam un nomai, kā arī izveidojis elektrokartingu haļļu konceptu.

Blue Shock Race

Šobrīd, lai izietu pasaules tirgū, ir nepieciešamas dokumentācijas, sertifikācijas un papildus ražošanas jaudas, uz kā pamata uzņēmums veicis publisko investīciju kampaņu.

Lieli plāni

Šobrīd kompānija piesaistījusi gandrīz 200 tūkstošus eiro, kas kompānijai ļauj sasniegt gandrīz  visus iecerētos mērķus. Tāpat tas ļauj palielināt kompānijas jaudu trīs reizes, un izveidot ražošanu līdz 300 kartingiem gadā.

Kompānijas attīstībā investējuši vairāk nekā 100 investori no dažādām valstīm.

SIA “Blue Shock Race” dibināta 2014. gadā, un tā nodarbojas ar elektrokartingu ražošanu un paralēli uzņēmums attīstījis izklaides pakalpojumu sniegšanu. Uzņēmums piedāvā arī franšīzi.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus