ELVI

Kurš var kļūt par “ELVI” franšīzes ņēmēju?

Pašreiz “ELVI tīklā” strādā 24 franšīzes partneri ar gandrīz simts veikaliem. Tas liecina, ka “ELVI” ir uzticams partneris un piedāvā plašas izaugsmes iespējas. Kā kļūt par “ELVI” franšīzes ņēmēju, portālam “Franchising.lv” stāsta SIA “ELVI Latvija” komercdirektore Laila Vārtukapteine.

Kā “ELVI” izvēlas franšīzes ņēmēju?

Jāatgādina, ka franšīze jeb zīmola nomas pakalpojums ir biznesa modelis, kuru ērti var izmantot dažādi uzņēmumi. Tā dod iespēju nelielām kompānijām paplašināties, pārņemot savā praksē dažādas zināšanas, procedūras, intelektuālo īpašumu, uzņēmējdarbības modeli, zīmolu un tiesības pārdot franšīzes ņēmējam savas firmas produktus un pakalpojumus.

Saskaņā ar Lailas Vārtukapteines teikto, par “ELVI” franšīzes ņēmēju var kļūt gan jau strādājoši uzņēmumi, kas ir gatavi pārmaiņām un izaicinājumiem, gan jaundibinātas kompānijas, kas meklē rentablu un pārdomātu biznesu savām investīcijām. “Protams, viss sākas ar sarunu – kopīgi ar potenciālo franšīzes ņēmēju izvērtējam plānoto biznesa plānu, analizējam rentabilitāti un iespējamos sadarbības modeļus. Ja uzņēmums sākotnēji ir piesardzīgs par pilnu franšīzes pakalpojumu izmantošanu, varam sākt ar līdzdalību vienota iepirkuma procesos vai loģistikas pakalpojumu nodrošināšanu,” skaidro Laila Vārtukapteine.

Kāds ir labs franšīzes devējs?

“Labs franšīzes devējs ir sadarbības partneris, un viņu, manuprāt, var salīdzināt ar gādīgu vecāku bērniem,” saka uzņēmuma komercdirektore.  “Viņš ir parūpējies par drošības sajūtu, visām veiksmīgai dzīvei nepieciešamajām pamatlietām un ir gatavs palīdzēt vai aizstāvēt, kad tas nepieciešams, bet vienlaikus ļauj bērnam dzīvot savu dzīvi, pieskatot un atbalstot, ja to vajag, bet cienot pašnoteikšanos, autonomiju un neatkarību. Tieši tā arī mēģinām veidot sadarbību ar saviem franšīzes partneriem un tā veidojas ELVI veikalu tīkls – veikaliem tiek piedāvāts sakārtots un viegli saprotams sadarbības koncepts, vienlaikus respektējot un saglabājot katra veikala unikalitāti,” uzsver Laila Vārtukapteine.

Kā liecina jaunākie dati, pērn “ELVI” izdevies piedzīvot izaugsmi. 2022. gadu uzņēmums noslēdzis ar 7% apgrozījuma pieaugumu, savukārt par 4% audzis arī kopējais čeku skaits veikalos.

“ELVI” par savu 2023. gada prioritāti izvirzījis pircēju pieredzes uzlabošanu. Tas ietver gan veikalu tīkla sakārtošanu, gan arī sortimenta pilnveidošanu un lojalitātes programmas attīstību, nodrošinot papildu servisus klientiem. Investīcijas plānotas arī loģistikas centrā. Tas jau patlaban nodrošina piegādes vairāk nekā pusei no visām veikalā esošajām precēm, bet svaigo preču grupā sasniedz jau 85%. Šogad paredzēts pilveidot loģistikas pakalpojumus un kapacitāti, lai varētu nodrošināt iespējami lielu svaigu produktu piegādi veikaliem visā Latvijā.

 

 

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus