Latvijā tiek atvērta pirmā starptautiskās franšīzes “Domino’s Pizza” picērija

Šodien Rīgā tiek atvērta pirmā starptautiskās franšīzes “Domino’s Pizza” picērija, kas ir pirmā šī uzņēmuma picērija Latvijā, pastāstīja “Domino’s Pizza” mārketinga vadītājs Latvijā Daniels Pelīte.

Pagaidām sīkāku informāciju par tuvākajiem plāniem Latvijā uzņēmums neatklāj.

“Domino’s Pizza” ir ASV picēriju tīkls, kas dibināts 1960. gadā. Patlaban uzņēmumam ir 18 000 picēriju vairāk nekā 90 valstīs, arī sešas picērijas Lietuvā, kas darbu sāka pagājušajā gadā. Lietuvā reģistrētā franšīzes pārvaldnieka “D-Pizza lt” direktore ir Jolanta Jurova, kura ir arī valdes priekšsēdētāja Latvijas “Domino’s Pizza” valdē.

“Domino’s Pizza” ir ASV picēriju tīkls, kas dibināts 1960. gadā. Patlaban uzņēmumam ir 18 000 picēriju vairāk nekā 90 valstīs. Uzņēmums lielākoties paplašinās ar franšīzes palīdzību.

2021. gadā “Domino’s Pizza inc.” ieņēmumi sasniedza 4,357 miljardus ASV dolāru, kas bija par 5,8% vairāk nekā gadu iepriekš. Uzņēmuma ieņēmumi šā gada trešajā ceturksnī bija 1,069 miljardi ASV dolāru, kas bija pieaugums par 7%. “Esmu iepriecināts par mūsu sniegumu un uzlabojumiem, ko veicām trešajā ceturksnī. Mūsu komandas locekļi un franšīzes ņēmēji visā pasaulē turpināja demonstrēt neatlaidību, kas nepieciešama, lai darbotos pašreizējā nestabilā makroekonomiskajā vidē,” komentējot rezultātus un uzņēmuma darbību, sacīja Rasels Veiners. Domino izpilddirektors.

“Es uzskatu, ka “Domino’s” ir gatava izkļūt no šiem nestabilajiem laikiem spēcīgāka nekā jebkad agrāk. Es nekad neesmu bijis tik pārliecināts par “Domino’s Pizza” nākotni, ņemot vērā arī mūsu spēcīgo piegādes sistēmu, kuras tempu esam turpinājuši paātrināt,” viņš teicis.

Kompānija izceļas ar dažādiem digitāliem risinājumiem, kas palīdz sasniegt lielākus pārdošanas apjomus. 2020. gadā ASV vairāk nekā 70% ieņēmumu veidoja pasūtījumi no digitālajiem kanāliem. Uzņēmums attīstījis pasūtīšanas risinājumus tādās platformās kā “Google Home”, “Facebook Messenger”, “Apple Watch”, “Amazon Echo”, “Twitter” un citās. 2019. gadā uzņēmums arī paziņoja par sadarbību ar kompāniju “Nuro” autonomas picu piegādes testēšanā.

 

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus