Elvi

ELVI investē 3 miljonus eiro loģistikas attīstībā, piedāvās plašāku preču klāstu

SIA ELVI Latvija triju gadu laikā ieguldījusi 3 miljonus eiro centralizētas loģistikas attīstībā. Šobrīd centralizēti ar vienotu uzņēmuma loģistikas sistēmu tiek piegādāta vairāk kā puse veikalos nopērkamās produkcijas, bet atsevišķās preču kategorijās centralizācijas apjoms sasniedz pat 97%. Pēdējā gada laikā būtiski kāpināts augļu, dārzeņu, kulinārijas, svaigas gaļas un piena produktu apjoms, īpaši stiprinot sadarbību ar nelieliem, reģionāliem Latvijas ražotājiem un attīstot preču importu, lai nodrošinātu unikālu, kvalitatīvu produktu sortimentu ELVI klientiem. Uzņēmuma mēneša apgrozījums triju darbības gadu laikā sasniedzis 7 miljonus eiro.

Respektējams partneris

SIA ELVI Latvija komercdirektore Laila Vārtukapteine stāsta: “ELVI loģistikas uzņēmums triju darbības gadu laikā ir kļuvis par respektējamu partneri tirdzniecības vietām un preču izplatītājiem, kas nodrošina daudzveidīgu produktu piegādes veikaliem visā Latvijā. Šobrīd savas produkcijas izplatīšanu mums jau ir uzticējuši vairāk kā 250 Latvijas piegādātāji, tāpat sadarbojamies ar vairāk kā 100 ārvalstu uzņēmumiem.”

“Esmu gandarīta, ka triju gadu darbs un investīcijas ir rezultējušās ar būtiski uzlabotu piegāžu kvalitāti veikaliem. Esam varējuši paplašināt ELVI veikalos nopērkamo produktu klāstu ar dažādu piegādātāju precēm, kam līdz šim nav bijis kapacitātes garantēt preču pievedumus tirdzniecības vietām visā Latvijā. Tāpat būtiski pieaudzis speciāli ELVI tīklam importēto, unikālo produktu klāsts – ir attīstītas vairākas nepārtikas produktu līnijas, radīts kvalitatīvu konservēto preču piedāvājums, pilnveidots saldumu sortiments un ar kvalitatīviem produktiem būtiski papildināta klientiem piedāvāto dzērienu izvēle, ko jau otro gadu atzinīgi novērtē starptautiska žūrija konkursā “Gada vīns”,” norāda L. Vārtukapteine.

ELVI Latvija loģistika dibināta 2019.gada vasarā, pirmās piegādes veikaliem tika uzsāktas  tā paša gada septembrī. Triju gadu laikā uzņēmums būtiski kāpinājis savu kapacitāti un šobrīd uzņēmuma mēneša apgrozījums sasniedzis 7 milj. eiro. Kopumā centralizēti tiek piegādāti vairāk nekā 50% veikalos nopērkamo produktu, bet atsevišķās preču grupās veikaliem centralizēti piegādāto produktu klāsts veido pat vairāk nekā 97% no kopējā sortimenta. Svaigu preču piegādes veikaliem tiek nodrošinātas vismaz  trīs reizes nedēļā, bet  daudzi mazumtirdzniecības tīkla veikali produkciju saņem katru dienu, 60% no piegādēm tiek nodrošinātas līdz veikala darba laika sākumam. Loģistikas telpas izvietotas divās noliktavās gandrīz 9000 kvadrātmetru platībā – vienā ēkā koncentrēts svaigo produktu klāsts, kam nepieciešams īpašs temperatūras režīms, savukārt otrā ēkā ierīkota iepakotās pārtikas un nepārtikas produktu noliktava.  Darba efektivitātes celšanai šī gada maijā uzsākta noliktavas vadības sistēmas (WMS) ieviešana. Šobrīd uzņēmumā strādā vairāk nekā 80 darbinieki.

Paplašinās sadarbību

Uzņēmuma tuvākā laika attīstības plānos ietilpst ne vien paplašināt sadarbību ar produktu ražotājiem, palielinot loģistikas centra sortimentu ar jauniem produktiem, bet arī piedāvāt loģistikas pakalpojumus ārpus ELVI tīkla esošiem uzņēmumiem. “Laikā, kad resursu taupīšana kļūst par aktuālu jautājumu pilnīgi visiem uzņēmumiem, sadarbība ar centralizētu loģistikas kompāniju, kas vienlaicīgi spēj piegādāt ļoti plašu ikdienā nepieciešamo produktu klāstu, nevis daudziem ražotājiem, kas katrs ved nelielu daudzumu preču, var būt veiksmīgs lēmums biznesam, un mūsu loģistikas uzņēmums ir gatavs šādu pakalpojumu nodrošināt,” stāsta L. Vārtukapteine.

Zīmols ELVI franšīzes līguma ietvaros apvieno mazos un vidējos tirdzniecības uzņēmumus visā Latvijā.  Franšīze ir preču un pakalpojumu izplatīšanas metode, partnerattiecību veids ar precīzi formulētiem pienākumiem un tiesībām starp franšīzes devēju jeb kompāniju un franšīzes ņēmēju jeb fizisku personu vai uzņēmumu, kas pērk nosaukuma, biznesa ideju un preču zīmes lietošanas tiesības.

Franšīze ir populāra, jo tā garantē abām iesaistītajām pusēm izdevīgu sadarbību. Franšīzes ņēmējs iegūst iespēju izmantot savā darbā pazīstamu uzņēmuma nosaukumu, reputāciju, produktus, mārketinga tehnoloģijas, atbalsta mehānismus; visu to, ko varētu raksturot ar jēdzienu know-how. Papildus franšīzes ņēmējs iegūst iespēju darboties prestižā biznesā, izvairoties no iesācējiem raksturīgām kļūdām un veiksmīgi konkurēt ar citiem uzņēmumiem.

 

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus