CCC

Apavu tirdzniecības kompānija CCC Group strauji paplašinās savu darbību Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

CCC Group nākamo piecu gadu attīstības plānos Baltijas valstīs iecerējuši ievērojamu bezsaistes veikalu skaita pieaugumu, apavu sortimenta paplašināšanu, HalfPrice un eobuvie.pl hibrīdveikalu izveidi, kā arī e-komercijas attīstību. CCC Group darbojas 28 valstīs. Šobrīd uzņēmuma koncerns ir noslēdzis franšīzes darījumus Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, un ir gatavs uzsākt strauju paplašināšanos visos biznesa attīstības virzienos.

CCC Group Baltijas valstu tirgū ir jau 14 gadus, kur franšīzes ietvaros darbojās 12 bezsaistes un e-komercijas veikali. Šobrīd CCC ir iegādājies uzņēmuma darbību no vietējā partnera, lai tuvāko piecu gadu laikā ievērojami paplašinātu savu darbību Baltijā.

Baltijas valstīs mēs redzam milzīgu izaugsmes potenciālu! Uzņēmumā CCC mēs piedāvājam lieliskus modes produktus, kuru popularitāte pastāvīgi pieaug. Turklāt šajos tirgos ir iespēja ieviest bezcenas modeli un jaunākās daudzkanālu koncepcijas. Mazumtirdzniecības nozarē, Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, arvien vairāk savos procesos sāk ieviest un izmantot digitalizācijas piedāvātas iespējas un risinājumus, kā arī pieaug dažādu tirdzniecības kanālu savstarpējā iekļaušanās, tieši tāpēc mēs vēlamies izmantot šīs iespējas un attīstīties Baltijas valstu tirgos”, stāsta Adams Holeva (Adam Holewa), CCC Group valdes, darbības un korporatīvās uzraudzības viceprezidents.

Būtiski paplašināsies

Nākamo piecu gadu laikā uzņēmuma grupa plāno uzlabot un paplašināt CCC e-komercijas un bezsaistes tīklu.

Vēl šogad mēs plānojam uzsākt CCC bezsaistes tīklu paplašināšanu Baltijas reģionā. Kā arī vēlamies kopumā stiprināt zīmola tēlu un atpazīstamību Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, un, protams – veikt būtisku esošo veiklu modernizāciju. Tāpat kā citu valstu tirgos, mēs vēlamies piedāvāt klientiem daudzkanālu iepirkšanās pieredzi, piemēram, pēdu skeneri esize.me, un novatorisku klientu lojalitātes shēmu. Mēs uzskatām, ka šie jauninājumi mudinās klientus apmeklēt CCC veikalus un iegādāties mūsu piedāvātās preces vēl biežāk,” komentē CCC Group Baltijas tirgus vadītāja Rita Janušauskaite.

Nākamajā gadā CCC Group plāno atvērt arī savas HalfPrice bezsaistes tīkla veikalus (bezcenu koncepcija, kas klientiem piedāvās labākos zīmolus par pieņemamām cenām dažādās produktu kategorijās) un eobuwie.pl hibrīda veikalus (daudzkanālu, vairāku zīmolu platforma, kas piedāvā apavus, somas un aksesuārus). CCC Group plāno līdz 2027. gadam atvērt aptuveni 50 veikalus un būtiski paplašināt savu e-komercijas biznesu (CCC, MODIVO, eobuwie.pl) Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Par CCC Group

CCC ir viens no Eiropas lielākajiem uzņēmumiem apavu segmentā, un ir lielākais apavu mazumtirdzniecības uzņēmums Centrāleiropā.

Bez Polijas tirgus CCC grupa darbojas Čehijā, Slovākijā, Ungārijā, Slovēnijā, Bulgārijā, Horvātijā, Rumānijā, Serbijā un Krievijā. Turklāt franšīzes veikali darbojās arī Ukrainā, Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Moldovā, Kosovā, Katarā, Apvienotajos Arābu Emirātos, Saūda Arābijā, Bahreinā un Omānā. Veikali atrodas lielos tirdzniecības centros vai nozīmīgās pilsētas vietās.

CCC Group darbojas aptuveni 90 e-komercijas platformās un 1000 veikalos 28 valstīs (ieskaitot Baltiju) zem tādiem zīmoliem kā CCC, eobuwie.pl, MODIVO un DeeZee. Kopš 2021. gada maija uzņēmums ir ieviesis pārdošanu arī ārpuscenu segmentā, izmantojot HalfPrice veikalu tīklu. CCC ir kotēts Varšavas fondu biržā kopš 2004. gada.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus