Stenders

Franšīze palīdz “Stenderam” atvērt veikalus jaunās un eksotiskās valstīs

Kosmētikas ražotāja “Stenders” peļņas rādītāji turpinājuši pieaugt, uzņēmums turpina veiksmīgi realizēt savu iecerēto attīstības stratēģiju, paplašināties Ķīnas tirgū, apgūt jaunu valstu tirgus, par 80% kāpināt e-komercijas apjomus un trīskāršot lojālo klientu skaitu, liecina uzņēmuma pārskats.

Nostiprinoties “Stenders” zīmola vērtībai un turpinot starptautisku atpazīstamības veicināšanu caur inovatīviem produktiem, mūsdienīgu veikalu interjera dizainu, kas balstīts uz pircēju pieredzes veicināšanu, kompānijas eksporta apjoms turpinājis pieaugt. Lielākais uzņēmuma eksporta tirgus šobrīd aizvien ir Āzija, bet “Stenders” turpina paplašināt savu darbību arī citos reģionos.

Atjaunotas vienošanās

Pārskatīts sadarbības līgums ar “Douglas”. Jaunā vienošanās ļāvusi paplašināt uzņēmuma produkcijas pieejamību Polijas, Nīderlandes un Rumānijas tirgos. Tāpat noslēgts līgums ar trešo lielāko aptieku tīklu Rumānijā. Sadarbībā ar “Rimi Baltics” realizēts viens no uzņēmuma ilgtspējīgas attīstības projektiem “Bez iepakojuma stends”, kas ļauj uzņēmuma beziepakojuma produkciju iegādāties Latvijas, Lietuvas un Igaunijas tirgos. Parakstīti arī jauni franšīzes līgumi, atvērti veikali Jordānijā, Irākā, Katarā un Nīderlandē.

“Stenders” turpina investēt ražošanas attīstībā, automatizācijā un digitalizācijā, lai paaugstinātu efektivitāti. 2021. gadā uzņēmums ieguldījis divās jaunās pildīšanas un pakošanas līnijās, kas ļāva palielināt saražotās produkcijas apjomu un efektivitāti.

Neskatoties uz pandēmijas klātbūtni pērn, “Stenders” veiksmīgi turpināja izaugsmi. Viens no faktoriem, kas palīdz attīstīties, ir biznesa attīstība dažādās valstīs, kas ļāva noturēt sabalansētu ražošanas plūsmu.

Uzņēmums turpinājis darbu pie zīmola atjaunošanas un jaunā zīmola stāsta nostiprināšanas, uzsverot atjauninātās zīmola vērtības – ziemeļnieciskumu, prieku un kvalitāti. Vizuālā tēla pārmaiņas iedzīvinātas gan veikalu noformējumā, gan dāvanu iesaiņojumā un iepakojumā.

Pērn radīti un tirgū ieviesti 143 jauni produkti.

Mainījušies paradumi

Vienlaikus uzņēmums stāsta, ka globālās krīzes laikā mainījušies iepirkšanās paradumi, un, turpinot mērķtiecīgu darbu e-komercijā, pārdošanas rādītāji auguši par 80%.

Šajā gadā kompānija turpina ambiciozu attīstību, koncentrējoties uz vairumtirdzniecību un e-komerciju, turpina strādāt ar esošajiem un jauniem franšīzes partneriem, stiprinot “Stenders” zīmolu kā vannas rituālu ekspertu pasaulē.

SIA “Stenders” dibināts 2001. gadā un sākotnēji tas piedāvāja vannas un ķermeņa kopšanas produktus, laika gaitā papildinot piedāvāto produktu klāstu.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus