Subway

Subway: Mūsu prioritāte ir cieša sadarbība ar mūsu franšīzes ņēmēju tīklu

Pasaulē lielākā sviestmaižu ķēde un otrs lielākais franšīzes zīmols pasaulē “Subway” aizvadījis veiksmīgu gadu, informē uzņēmumā. 2021. gada pārdošanas apjomi pārspējuši prognozes par gandrīz 1,4 miljardiem dolāru.

Neskatoties uz izaicinājumiem saistībā ar Covid-19, tostarp, piegādes ķēžu pārtraukumiem un kavējumiem, dažādiem ar pandēmiju saistītiem ierobežojumiem un darbaspēka trūkumu, “Subway” panākumi liecina, ka nozare kopumā varētu būt ceļā uz pirmspandēmijas līmeņa sasniegšanu un pat pārsniegšanu.

Salīdzinot ar 2019. gadu, 16 000 “Subway” tirdzniecības vietu pārdošanas apjomi palielinājās par 7,5%. Salīdzinot ar 2019. gada decembri, apjomi 2021. gada decembrī palielinājušies par 8,7%. Kopumā “Subway” visā pasaulē ir vairāk nekā 37 000 restorānu vairāk nekā 100 valstīs.

Zīmols 2021. gadā slēdzis 1000 vietas, kurās pārdošanas apjomi ievērojami samazinājušies.

Pagājušajā gadā “Subway” parakstīja nozīmīgus attīstības darījumus Indijā, Indonēzijā, Kuveitā, Saūda Arābijā, Apvienotajos Arābu Emirātos un Taizemē. Tā rezultātā nākotnē tiks izveidoti vairāk nekā 3000 restorānu. Novembrī zīmols paziņoja par vienu no lielākajiem “master” franšīzes līgumiem ātrās apkalpošanas restorānu vēsturē. Uzņēmums noslēdza līgumu ar privātā kapitāla uzņēmumu “Everstone Group”. Tas paredz vairāk nekā 2000 vietu atvēršanu visā Dienvidāzijā nākamo desmit gadu laikā.

“Subway 2021. gada pārdošanas rezultāti uzrāda, ka mums ir īstā komanda un stratēģija, lai īstenotu mūsu daudzgadu izmaiņu ceļojumu,” sacījis izpilddirektors Džons Čidsijs. “Mēs turpinām attīstīties un veidot labāku “Subway”. Mūsu prioritāte ir cieša sadarbība ar mūsu franšīzes ņēmēju tīklu, lai palīdzētu viņiem attīstīt savu biznesu un nodrošinātu kvalitatīvāku ēdienu un labāku viesu pieredzi,” teikts paziņojumā.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus