Kā franšīzes devējam padarīt pievilcīgāku savu mājaslapu potenciālā franšīzes ņēmēja piesaistei?

Mājaslapa franšīzes attīstībai ir būtisks pārdošanas instruments, kas palīdz zīmoliem sasniegt vairākus mērķus vienlaikus: ģenerēt potenciālos līgumus, uzzināt potenciālās prognozes, dalīties ar zīmola stāstu un veicināt izaugsmi mērķa tirgos.

Franšīzes mājaslapa ir ļoti svarīgs instruments arī potenciālajiem klientiem, kuri parasti izvērtē vairākus zīmolus, lai atrastu sev piemērotāko un labāko iespēju gūt panākumus. Katram franšīzes devējam būtu jāpieņem, ka ikviens, kurš viņa vietnē aizpilda potenciālās sadarbības pieteikumu, vienlaicīgi to pašu dara vairākās citās vietnēs.

Tāpēc franšīzes devējiem jāsaprot, kas viņu vietnes apmeklētājus var piesaistīt, motivēt interesēties tālāk un kā apmierināt viņu vajadzības, jo tas var kļūt par iemeslu, kādēļ veiksmīgs franšīzes ņēmējs apstāsies tieši pie šīs franšīzes vai tieši otrādi – ja nepamanīs ko saistošu, tad dosies pie konkurenta.

Šajā rakstā aplūkosim piecus ieteikumus, kā pārliecināties, ka jūsu vietne potenciālajam franšīzes ņēmējam palīdz orientēties, nevis kaitē attīstībai.

1. Palīdziet potenciālajiem klientiem sevi saskatīt jūsu zīmola stāstā.

Viena no labākajām stratēģijām ir reālu franšīzes ņēmēju pieredzes stāsti. Piemēram, videoklipi, kuros esošie franšīzes ņēmēji stāsta par savu pieredzi ar zīmolu un panākumiem, ko viņi ir sasnieguši. Daudzus franšīzes ņēmējus motivē vēlme būt pašam sev par priekšnieku, tāpēc šāda darbība kopā ar personībām, kuri apliecina savus panākumus, var būt spēcīgs piesaistes līdzeklis. Pieeja var atšķirties atkarībā no zīmola profila. Piemēram, ikoniski vai labi zināmi zīmoli pozicionēs savas spēcīgās pozīcijas kā priekšrocību franšīzes ņēmējiem. Jaunās franšīzes var būt mazāk pazīstamas, taču tām ir straujāka izaugsmes perspektīva un daudziem ir lieliska koncepcija. Šādā gadījumā var uzsvērt zīmola solījumu, nevis zīmola pamatu. Franšīzes mājaslapa tam ir piemērots instruments.

2. Saskaņojiet finanšu informāciju ar savu potenciālo stratēģiju franšīzes ņēmēju meklēšanā.

Franšīzes mājaslapai kā potenciālo līgumu ģenerēšanas rīkam ir jāveicina franšīzes vērtības kāpums un jāmudina cilvēki tai pievienoties. Franšīzes devēji bieži vien domā par pareizo veidu, kā izglītot potenciālos franšīzes ņēmējus par finanšu prasībām, tos priekšlaicīgi neaizbiedējot. Vai vēlaties uzreiz visiem parādīt lielos skaitļus, vai arī pataupīt tos brīdim, kad sāksiet sarunas? No vienas puses, ja finanšu informācija tiek noskaidrota uzreiz, atbirs tie franšīzes ņēmēji, kuri šim apjomam nekvalificējas. Tāpat, ja strādājat ar finansēšanas partneriem, ir vērts to uzreiz pateikt. Tas varētu būt faktors, kas piesaista potenciālos franšīzes ņēmējus.

Tāpat saistīts ir jautājums, vai dalāties ar pareizo informācijas daudzumu. Dažas franšīzes vietnes sniedz plaša līmeņa skatu uz investīcijām un izmaksām, bet citas izveidojušas plašu sadalījumu. Veselīgs līdzsvars ir kaut kur pa vidu.

3. Plāns efektīvai potenciālo pirkumu ģenerēšanai un pārraudzībai.

Potenciālā pieteikuma veidlapa joprojām ir izplatītākais veids, kā iesaistīt potenciālos franšīzes ņēmējus. Taču aizvien vairāk zīmolu paplašina savus kanālus, pievienojot arī tērzēšanas un īsziņu iespējas, kuras apstrādā bots vai īsta persona. Piemēram, redzot, ka potenciālais franšīzes ņēmējs ir pavadījis jūsu vietnē, varat ieviest, ka izlec tērzēšanas logs un piedāvā atbildēt uz jautājumiem. Tāpat arī teksta ziņu sūtīšana ir viens no variantiem, īpaši potenciālajiem franšīzes ņēmējiem, kuri šajā brīdī nav plānojuši zvanīt vai pildīt pieteikumu.

4. Parādiet, ka jūsu zīmols saistās ar autentiskumu un caurspīdīgumu.

Viena no franšīzes devēja mājaslapas pamatfunkcijām ir palīdzēt potenciālajiem klientiem novērtēt zīmolu un vilināt viņus vēlēties uzzināt ko vairāk. Sākotnējā posmā kā priekšrocības izceliet atbalstu, apmācības un iespējas, ko piedāvā zīmols. Tas ietver visu, sākot no attiecībām ar franšīzes biznesa konsultantiem līdz inovatīvu rīku piedāvājumam, kas palīdzēs saglabāt konkurētspēju.

Daudzi zīmoli rīko arī dažādas ikgadējās tikšanās franšīzes ņēmējiem, taču to bieži vien neuzsver. Daudziem franšīzes ņēmējiem varētu šķist pievilcīga iespēja komunicēt ar esošajiem franšīzes ņēmējiem, uzzināt par jaunumiem un tikties ar augstāko vadību – parādiet to kā priekšrocību.

5. Svarīgi nodrošināt, lai mājaslapa būtu pievilcīga arī tiem, kuri to skatās no mobilā tālruņa.

Neatkarīgi no tā, kādu informāciju jūs sniedzat savā vietnē, tai jābūt labi pārskatāmai gan datorā, gan mobilajā tālrunī.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus