McDonald’s palielina piedāvājuma daudzveidību un ievieš jaunus pakalpojumus

McDonald’s franšīzes turētāja, SIA Premier Restaurants Latvia apgrozījums 2019.gadā pieaudzis un sasniedzis 44,242 miljonus eiro.

Krīzes laikā, ievērojot koronavīrusa izplatības ierobežošanai noteiktos pasākumus, uzņēmums strādājis ierobežotā apjomā.  Lai gan pircēju plūsma bijusi samazināta, tā bijusi pietiekama uzņēmuma darbības uzturēšanai un likviditātes nodrošināšanai, skaidro kompānijas vadība.

SIA “Premier Restaurants Latvia” vadība skaidro, ka, viņuprāt, uzņēmums spēs pārvarēt ārkārtas situāciju ar dažādu kompensējošo pasākumu palīdzību: ikdienas izdevumu samazināšanu, kapitālieguldījumu atcelšanu vai pārcelšanu uz vēlāku laiku, kā arī valdības piedāvāto atbalsta instrumentu izmantošanu.

Iecienītākā vieta

Saskaņā ar neatkarīgā pētījuma “HOT” (TNS) rezultātiem McDonald’s jau vairāku gadu garumā ir Latvijā visiecienītākā vieta neformālo restorānu segmentā (IEO – informal eating out). Sadarbojoties ar citiem starptautiskiem un vietējiem uzņēmumiem, McDonald’s turpina palielināt piedāvājuma daudzveidību un sniegt jaunus pakalpojumus.

2019.gads restorāniem Latvijā bija īpašs – sabiedrība atzīmēja 25.gadadienu, kopš atvērts pirmais restorāns Luna Brīvības pieminekļa tuvumā. Lai kopā ar viesiem nosvinētu šo gadadienu, jau sākot ar vasaru līdz pat gada beigām tika organizēti dažādi pasākumi un akcijas. Gads tika noslēgts ar svētku pasākumu Lunas restorānā, kur labi zināmais šefpavārs Lauris Aleksejevs iepazīstināja viesus un apmeklētājus ar Jubilejas Maestro burgeri, kam recepti radīja viņš pats kopā ar McDonald’s.

Paralēli gadadienas svinībām uzņēmums turpināja attīstīt gourmet burgeru segmentu ar nosaukumu Maestro. Akcijās pavasarī un rudenī viesiem tika piedāvātas jaunas receptes. Pēc vairāku gadu pārtraukuma sabiedrība atjaunoja Big Tasty dažādu recepšu piedāvājumu. Ziemas mēnešos tie ieguva ievērojamu atsaucību no viesiem.

Ar labu piedāvājumu McDonald’s kafijām uzņēmums aicināja viesus apmeklēt restorānus un ieturēt mierīgu pauzi, baudot kafiju.

McCafe

2019.gada laikā McDonald’s turpināja attīstīt McDrive un McCafe piedāvājumu, vienlaicīgi palielinot restorānu skaitu, kas gatavo maltītes piegādāšanai uz mājām. Pirmo reizi vēsturē septembra mēnesī tika organizēta McDelivery diena, kad viesi varēja izmantot piedāvājumu maltītes pasūtīšanai piegādei uz mājām.

McDelivery

Tāpat McDonald’s turpināja attīstīt sadarbību ar viesiem digitālajā vidē. McDonald’s aplikācijas lejupielāžu kopējais skaits sasniedza 175 000. 2019.gadā gandrīz 8% no visiem pasūtījumiem tika veikti ar mobilo aplikāciju. Jūnijā darbu uzsāka MyBites digitālā lojalitātes programma, kas viesiem dod iespēju krāt punktus ar katru pirkumu, lai vēlāk tos izmantotu izdevīgiem piedāvājumiem.

McDonalds aplikacija

Plašas attīstības iespējas

Premier Restaurants Latvia saviem darbiniekiem piedāvā plašas darba un attīstības iespējas. Lai nodrošinātu pastāvīgi augstus apkalpošanas standartus, uzņēmums izmanto no McDonald’s Global Corporation adaptētu vairāku pakāpju apmācības sistēmu. Restorānu vadītāji un vadības komanda papildina prasmes un zināšanas apmācības centros ārvalstīs.

Viena no uzņēmuma prioritātēm ir zudumu un vides piesārņojuma samazināšana. 2018.gadā McDonald’s ieviesa energoefektivitātes programmu, kas sertificēta atbilstoši ISO 50001 standartam. Kā vienu no veiktiem pasākumiem varam minēt izlietotās pārtikas eļļas utilizāciju uzņēmumos, kas ražo biodīzeļdegvielu.

Regulāras pārbaudes

Uzņēmuma vadība skaidro, ka katru dienu visos restorānos tiek veiktas pārbaudes par atbilstību McDonald’s kvalitātes prasībām, tāpat visus produktus un pakalpojumus pārbauda ar iekšējiem standartiem. Katrā restorānā tiek veiktas ikmēneša pārbaudes par vispārējo standartu ievērošanu pārtikai, apkalpošanas kvalitātei un ātrumam. Pārbaudes visos restorānos un centrālajā noliktavā veic neatkarīgu uzņēmumu pārstāvji. Visu ēdienu pagatavošanā tiek izmantoti izejmateriāli tikai no McDonald’s Corporation apstiprinātiem piegādātājiem.

Turpmākajā darbībā Premier Restaurants Latvia virzīsies uz tirgus attīstības stratēģisko mērķu sasniegšanu. Tādēļ McDonald’s kā stratēģiskos mērķus nākotnei izvirzījusi: nodrošināt izcilu kvalitāti un klientu apmierinātību katru dienu katram apmeklētājam; katru dienu nodrošināt ēdienkarti atbilstoši klientu prasībām; katrā lēmumā vispirms izvērtēt ietekmi uz darbiniekiem; veicināt McDrive un McDelivery atpazīstamību; izmantot digitālo tehnoloģiju iespējas un turpināt pamatotus ieguldījumus visās darbības jomās.

Šo mērķu sasniegšanai uzņēmums īsteno nepieciešamos vadības un efektivitātes pasākumus, kas ietver restorānu ķēdes optimizāciju, ieguldījumus efektivitātes programmās, darbības integrāciju un vadības centralizāciju, zīmolu attīstību, personāla vadības politiku un citus uzlabojumu pasākumus.

Par McDonald’s

“McDonald’s“ (NYSE:MCD) ir vadošais ātrās ēdināšanas pakalpojumu sniedzējs ar vairāk nekā 32 000 restorānu 117 valstīs. Ap 80% no restorāniem pieder franšīzēm, kas nodrošina to darbību. Maltas kompānija “Premier Capital Limited” ir McDonald’s” restorānu īpašnieks Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Maltā un Grieķijā.

“McDonald’s“ darbību Latvijā sāka 1994.gadā, atverot restorānu Vecrīgā.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus