Mogotel uz franšīzes līguma pamata paplašinājis viesnīcu skaitu, pārņemot ibis Styles Riga

Baltijā vadošais viesnīcu operators SIA Mogotel uz franšīzes līguma pamata ar “Accor” paplašinājis savu viesnīcu skaitu, pārņemot viesnīcas “ibis Styles Riga” pārvaldību Rīgā, Katrīnas dambī 27.

Paaugstināta komforta klase

“Šī ir jau sešpadsmitā viesnīca, kuru mēs pārvaldām. Un šī ir pirmā viesnīca, kuru pārvaldīsim ar “Accor” starptautiskā viesnīcu tīkla franšīzes “ibis Styles” zīmolu,” uzņēmuma izaugsmi komentē SIA Mogotel īpašnieks Vadims Muhins.

Viesnīca “ibis Styles Riga” ir trīszvaigžņu “Superior” jeb paaugstināta komforta klases kategorijas viesnīca, kas atrodas Rīgā, Katrīnas dambī 27, pilsētas klusajā centrā pie Daugavas krasta. 2014. gadā viesnīca pievienojās starptautiskajam “Accor” viesnīcu tīklam, un kopš tā laika pārstāv “ibis Styles” zīmolu ar tai piešķirtu Eiropas viesnīcu klasifikācijas sistēmas “Hotel Union” sertifikātu.

Viesnīca “ibis Styles Riga” piedāvā 76 komfortablus numurus “Standart”, “Superior” un “Standart Suite” kategorijās. Katrs no numuriem ir aprīkots ar gaisa kondicionēšanas sistēmu, satelīta televīziju, bezvadu interneta pieslēgumu, telefonu un pilnībā aprīkotām vannas istabu. Viesnīcas interjers veidots atbilstoši tās atrašanās vietai un arhitektūrai – ar jūtamām jūras un ostas noskaņām. Interjerā izmantotas vieglas formas, gaišas, plūstošas krāsas grafisks lakonisms, kas apvienojumā veido ergonomisku un estētisku vidi, lai ikviens viesis justos patīkami un ērti.

ibis Style

Viesnīca “ibis Styles Riga” ir piemērota nelielu konferenču vai semināru organizēšanai. Tajā ir trīs konferenču telpas ar nosaukumiem, kas simbolizē dažādas debesspuses – “South”, “North” un “West”. Konferenču telpas ir aprīkotas ar dienas gaismas apgaismojumu, gaisa kondicionēšanas iekārtām un bezmaksas bezvadu internetu. Blakus ir pieejama arī mājīga atpūtas telpa ar atklātu āra terasi kafijas pauzēm. Konferenču un semināru dalībniekiem pieejama bezmaksas autostāvvieta.

ibis Styles Riga konferenču

Rīgas ģeogrāfisko koordinātu krustpunktā, viesnīcas “ibis Style Riga” 12. stāvā atrodams vietējo un ārvalstu gardēžu iecienītais “Fifty Six°N Twenty Four°E” restorāns, kura lielākā ēdienkartes pērle ir izcilais Rīgas panorāmas skats. Restorāna ēdienkarti veido pārbaudītas kulinārās vērtības – mūsdienu Eiropas virtuves klasika ar vietējo produktu garšas niansēm. Restorāns ir lieliski piemērots kā biznesa tikšanās reizēm, tā banketiem, svinībām vai vakariņām kopā ar draugiem.

ibis Styles Riga

Mogotel izaugsme turpinās

Mogotel ir vadošais viesnīcu operators Baltijas valstīs ar Latvijas izcelsmi un 16 gadu pieredzi viesmīlības jomā. Tīkla vidējās un augstākās klases viesnīcas Rixwell Hotels un Wellton Hotels, kā arī vidējās budžeta klases viesnīcas Rija Hotels kopā piedāvā vairāk nekā 1500 numurus un veido vairāk nekā 650 darba vietas dažādas kvalifikācijas darbiniekiem.

Šobrīd Mogotel pārvalda 15 Wellton Hotels, Rixwell Hotels un Rija Hotels zīmola viesnīcas. Wellton Hotels un Rixwell Hotels viesnīcas piedāvā saviem viesiem augstākā komforta līmeni, nevainojamas kvalitātes servisu, greznas atrašanās vietas ar labākajiem pilsētas skatiem, modernus SPA un atpūtas kompleksus, kā arī plašas un daudzveidīgas biznesa un konferenču telpas. Šogad uzņēmuma portfelim pievienojās zīmols “Winwinstay“piedāvājot īstermiņa īres apartamentus Rīgas centrā un Vecpilsētā.

Mogotel stabilā izaugsme turpinās, sasniedzot viesnīcu noslogojuma rādītājus līdz pat 90%. Uzņēmuma nākotnes plāni ir saistīti ar paplašināšanos Centrāleiropas valstīs, tādās kā Lietuva, Austrija, Čehija, Ungārija, Polija un Bulgārija.

Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Vadims Muhins, kurš viesnīcu attīstībai ir piesaistījis vietējo komercbanku finansējumu, kā arī ieguldījis uzņēmējdarbībā reinvestēto peļņu. SIA Mogotel 2018. gadā darbojās ar 21,3 miljonu eiro lielu apgrozījumu.

Uzņēmuma pārstāvji komentē, ka 2018.gadā uzņēmuma darbība bija veiksmīga, ko ietekmēja tūristu skaita nozīmīgs pieaugums, kas veicināja Rīgas pilsētas viesnīcu aizpildījuma pieaugumu vidēji par 6,2% un vidējās cenas pieaugumu par 8,7%, viesnīcu zīmolu Rixwell un Wellton attīstība un augošā atpazīstamība Baltijas reģionā, pārdošanas nodaļas paplašināšanas un attīstība, kas sekmēja sadarbības līgumu skaita palielināšanos, kā rezultātā pieauga tiešo rezervāciju skaits un samazinājās starpniecības komisijas; mārketinga nodaļas paplašināšana un attīstība, kas sekmēja pasūtījumu palielināšanos no mājaslapas un citi faktori.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus