Reitan Convenience saņem balvu par izcilu un ilgtspējīgu uzņēmuma vadību

Gūstot starptautisku novērtējumu par uzņēmuma izcilību vides, sociālajos un uzņēmuma pārvaldības kritērijos, Latvijā vadošā mazumtirdzniecības franšīzes tīkla Narvesen Baltija mātes uzņēmums Reitan Convenience saņēmis “CFI.co” balvu no “Capital Finance International” (Lielbritānija).

Tāpat uzņēmums atzīts par labāko Ziemeļvalstu un Baltijas mazumtirgotāju 2019. gadā.

Svarīgs uzdevums

Apbalvojumu programmā  “CFI.co” tradicionāli tiek noskaidrotas sociāli apzinīgas personas, organizācijas un uzņēmumi. Apbalvojums piešķirts uzņēmumiem, kas sniedz pievienoto vērtību un ne vien izcili pilda vides, sociālos un pārvaldības (ESG) kritērijus, bet arī iedzīvina tos darbības standartu kopumā.

“Mēs virzāmies uz priekšu ar šo svarīgo uzdevumu – darboties pasaulei draudzīgi – un zinām, ka vēl daudz darāmā mūsu ceļā. Esmu ļoti lepns par mūsu franšīzes ņēmējiem un darbiniekiem, kuru pozitīvā attieksme pret ilgtspēju ļāvusi mums nonākt tur, kur esam šodien. Bez viņiem un viņu iesaistes mēs nebūtu guvuši atpazīstamību un novērtējumu kā labākais ESG mazumtirgotājs Ziemeļvalstīs un Baltijā,” norāda Jūhanness Sangness (Johannes Sangnes), Reitan Convenience izpilddirektors.

 Reitan Convenience

Reitan Convenience apvieno teju 14 000 darbinieku septiņās valstīs. Atbildība ir grupas centrālā vērtība un filozofija. Korporatīvo sociālo atbildību Reitan Convenience ir mērķtiecīgi pārsaukusi par “savu atbildību”. Tās centrā izvirzītas trīs galvenās jomas – cilvēku, produktu un planētu.

“Grupas un Narvesen mērķis ir darboties pēc iespējas efektīvāk, vienlaikus pastāvīgi cenšoties mazināt ietekmi uz vidi. Narvesen kā pirmais tirdzniecības sektorā ieviesa papīra krūzes, kas ražotas no 100% pārstrādāta materiāla, kā arī esam veidojuši kampaņas ar aicinājumu doties pēc kafijas ar savām līdzi ņemamajām krūzēm. Apgrozījuma pieaugums 2019. gadā ļāvis investēt teju miljonu eiro attīstībā. Tas ietver ne vien rekonstrukcijas un jaunu tirdzniecības vietu atvēršanu, bet arī dabai draudzīgu risinājumu ieviešanu, mainot iepakojumu politiku un darbinieku paradumus. Narvesen nākamais gads solās būs pārmaiņu pilns. Gribam vēl vairāk iezīmēt un parādīt tieši zīmola vērtības un to, kam mēs ticam. Arī šogad turpināsim būt efektīvāki un dabai draudzīgāki. Plānojam attīstīt ilgtspējas politiku,” pauž Dace Dovidena, Narvesen Baltija rīkotājdirektore un valdes priekšsēdētāja.

Apbalvojumu programmas “CFI.co” kritēriji ietver videi draudzīgu uzņēmējdarbību, sociāli atbildīgu pārvaldību attiecībās ar darbiniekiem, piegādātājiem, klientiem un kopienām, kurās tā darbojas. Savukārt pārvaldība attiecas uz uzņēmuma vadību, vadītāju atalgojumu, revīzijām, iekšējo kontroli un akcionāru tiesībām. Balvas programmas mērķis ir identificēt un apbalvot izcilu uzņēmējdarbības praksi visā pasaulē un iedvesmot arī citus uzņēmumus, organizācijas un personas sava snieguma uzlabošanai.

Par Reitan Conveniece

Reitan Convenience ir daļa no Reitan Group, kurai pieder 2140 veikali septiņās valstīs. Uzņēmumam pieder Narvesen Norvēģijā, Latvijā un Lietuvā, 7-Eleven Norvēģijā, Zviedrijā un Dānijā. Tāpat kompānijai pieder Northland Norvēģijā, Pressbyrån Zviedrijā. Uzņēmums pārvalda arī R-kioski Somijā un Igaunijā un Lietuvos Spauda Lietuvā, kā arī Caffeine Roasters Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus