Hesburger investīcijas mobilajā aplikācijā sasniegušas 4 miljonus eiro

Baltijā un Somijā lielākā ātrās ēdināšanas ķēde “Hesburger” pirms vairākiem gadiem atklāja mobilo aplikāciju ērtākai ēdienu pasūtīšanai un apmaksai tiešsaistē. Ik gadu aplikācijas pilnveidošanā tiek ieguldītas ievērojamas investīcijas.

Kopumā šobrīd sasniedzot jau 4 miljonus eiro, taču darbs pie aplikācijas pilnveides turpinās. Aplikācija ir pieejama Baltijas valstīs un Somijā, tostarp arī Latvijā, kur aplikācija pirmo reizi parādījās pirms diviem gadiem.

Kā norāda “Hesburger” attīstības direktore Ieva Salmela, intensīvais darbs pie aplikācijas uzlabošanas, kā arī uzlabojumiem katras valsts individuālajai versijai ir likumsakarīgs, jo lietotāju skaits katrā valstī nemitīgi aug. Tā, piemēram, Latvijā gada laikā tās lietotāju skaits ir audzis par gandrīz divām reizēm.

Kopš “Hesburger” aplikācijas aktivizēšanas Latvijā 2017.gada septembrī, tās lejupielāžu skaits ir sasniedzis vairāk nekā 208 tūkstošus. Salīdzinot ar pērnā gada rezultātiem, Latvijā gada laikā lietotāju skaits ir audzis gandrīz par divām reizēm, uzrādot augstākos rezultātus starp visām trim Baltijas valstīm.

Lietuvā uz doto brīdi ir apmēram 126 tūkstoši lietotāju, bet Igaunijā apmēram 118 tūkstoši lietotāju. Dienas laikā Latvijā ar aplikācijas starpniecību vidēji tiek veikti apmēram 5 tūkstoši pasūtījumu, Igaunijā apmēram 4 tūkstoši, bet Lietuvā – 3 tūkstoši pasūtījumu.

Ieva Salmela, “Hesburger” attīstības direktore: “Mūsu mobilās lietotnes lejupielāžu skaits katru gadu aug un jāsaka, ka tie ir ne tikai mūsu nopelni, bet fakts, ka pircēju paradumi mainās. Tos šodien lielā mērā nosaka digitālās tehnoloģijas. Tās palīdz pircējiem ne vien veikt maksājumus, bet arī ērtāk un arī bieži vien izdevīgāk veikt maltītes pasūtījumu. Īsāk sakot – uzlabot klientu pieredzi, ko ar savu aplikāciju nodrošinām arī mēs. Tāpēc arī turpmāk mūsu uzdevums ir piedāvāt ērtāku un izdevīgāku maltīšu pasūtīšanas veidu. Drīzumā paredzam aplikācijā ieviest arī jaunumu sadaļu, lai lietotājs var vieglāk un pārskatāmi sekot tiešsaistē uzņēmuma jaunumiem, piedāvājumiem un akcijām mūsu aplikācijā.”

Visaktīvāk aplikāciju Baltijā lieto jaunieši

Kā liecina “Hesburger” dati, maltītes pasūtīšana digitāli ir pievilcīga jauniem patērētājiem, kuri ir pieraduši veikt pasūtījumus ar viedtālruņu starpniecību. Dati uzrāda, ka aktīvākie pircēji, kas izmanto aplikāciju visās trīs Baltijas valstīs, ir vecumā no 25-26 gadiem.

Ja salīdzina aplikācijas izmantošanu galvaspilsētas un reģionu restorānos, tad par pārsteigumu aplikācija visaktīvāk tiek izmantota ārpus Rīgas – Jēkabpils, Liepājas un Kuldīgas restorānos.

Pasūtot maltīti aplikācijā, vidēji tērējam 7 eiro; iecienītākais produkts Latvijā – tortilja

Kā liecina “Hesburger” dati, vidējā summa, kuru Latvijā tērē, pasūtot maltīti ar aplikāciju, ir 6,63 eiro, Igaunijā – 7,68 eiro, bet Lietuvā vismazāk – 5,81 eiro.

Jau labu laiku burgernīcas savā piedāvājumā ir iekļāvušas dažādas alternatīvas burgeriem, un ne bez iemesla. Tā Latvijā starp pirktākajiem “Hesburger” produktiem ir tortiljas ar vistas gaļu komplekts un kebaba burgera komplekts. Tikai pēc tam seko siera burgers. Līdzīga tendence ir arī Lietuvā, kur starp top produktiem ir gan tortiljas ar vistas gaļu komplekts, gan siera burgers. Igaunijā situācija ir nedaudz citādāka, jo pirktākie produkti ir dažādi burgeri – siera burgers un siera burgera komplekts, kā arī Megaburgera komplekts.

Hesburger

Par “Hesburger”

“Hesburger” ir lielākā ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Somijā un Baltijā ar vairāk nekā 40 gadu pieredzi nozarē. Šobrīd “Hesburger” tīklā ir 49 restorāni visā Latvijā. Uzņēmuma pārdošanas apjoms 2018. gadā sasniedza 26,1 miljonu eiro, kas ir par 16% vairāk nekā iepriekš. Šogad “Hesburger” atzīmē savu 15 gadu darbību Latvijā.

Hesburger restorānu ķēdes koncepts ietver visu, ar ko Tu saskarsies Hesburger restorānā: interjeru, klientu apkalpošanu, informācijas sistēmas, produktus, loģistiku, aprīkojuma attīstību, mārketingu, produktu attīstību, uzraudzību u.c.
Vienots koncepts nodrošina vienlīdz augstu kvalitāti un pozitīvu Hesburger pieredzi ikvienā restorānā. Vienots koncepts atvieglo Hesburger franšīzes īpašnieku darbu, jo nepieciešamie problēmu risinājumi jau ir pārdomāti un pierādīti.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus