Fafa’s veiksmes stāsts – no neliela restorāna līdz metropolēm

Somijas ātrās ēdināšanas tīkls Fafa’s astoņu gadu laikā atvēris gandrīz 40 restorānu un kļuvis par
iecienītu apmeklētāju vietu ne tikai Eiropā, bet arī ASV un citviet pasaulē.

Uzņēmums radies 2011.gadā, kad Helsinkos tika atvērts neliels restorāns, taču apmeklētāju lielais
pieprasījuma rezultātā tika atvērtas aizvien jaunas un jaunas vietas. Restorānu panākumu pamatā
ir apvienotais ātrās ēdināšanas koncepts ar ikdienas maltītēm, kas padara uzņēmumu unikālu
starp citām izvēlēm.

Fafa's

Kopš pirmā restorāna atklāšanas pagājuši vien astoņi gadi, taču Fafa’s izaugsme šajā laikā bijusi
ārkārtīgi strauja, un šobrīd Fafa’s restorānus pazīst ne tikai Helsinkos, bet arī tādās pasaules
metropolēs kā Ņujorkā un Londonā, kur tajos ik dienas iegriežas liels skaits vietējo iedzīvotāju un
tūristu.

“Plānojot pirmā restorāna darbību, mēs nolēmām darīt kaut ko tādu, kas būtu unikāls ne
tikai Helsinkos, bet arī citur; lai piedāvājums būtu interesants un spētu iekarot jebkuras metropoles
iedzīvotāju sirdis visā pasaulē,” stāsta uzņēmuma dibinātāji. Piedāvājums patika daudziem, un šī
ideja uzņēmumu padarījusi arī par vienu no apmeklētāju iecienītākajiem restorāniem Helsinkos un
vadošo ātrās ēdināšanas ikdienas restorānu tīklu Somijā. Kompānijas straujo izaugsmi veicina arī
sadarbība ar franšīzes ņēmējiem, un kā piemēru var minēt nozīmīgāko franšīzes partneri S-group,
ar kura palīdzību uzņēmums paplašinās Somijā.

Meklē labāko

“Restorāna ēdienkarte radīta eksperimentu rezultātā, izmēģinot un novērojot, kas apmeklētājiem
visvairāk garšo un kas viņiem liek šeit atkal atgriezties. Tā, pakāpeniski mēs esam radījuši
lieliskas, mūsu viesu vidū iecienītas ēdienu receptes un darbības modeļus uzņēmumam.

Fafa's

Rezultātā Fafa’s ir strauji kļuvusi par moderno klasiku un pirmo lielo Somijas ātrās ikdienas ēdināšanas
restorānu tīklu Somijā,” saka uzņēmuma dibinātāji. Restorānos valdošā atmosfēra liek tajos
pavadīt ilgāku laiku, viesiem tiek piedāvāts kvalitatīvs un svaigs ēdiens, kā arī laipna apkalpošana,
jo ļoti būtiska panākumu sastāvdaļa ir arī darbinieku attieksme pret klientu, uzskata kompānijas
pārstāvji.

“Mēs nekad neesam pieņēmuši kompromisu pārtikas jomā, un visu naudu, ko esam nopelnījuši, ieguldījām produktu uzlabošanā, uzklausot un reaģējot uz mūsu patērētāju vēlmēm,” norāda uzņēmuma pārstāvji.

Turklāt nopelnītais tiek ieguldīts ne vien kompānijas izaugsmē, bet arī kopējā sabiedrības labuma paaugstināšanā, jo uzņēmums arī domā par apkārtējās vides attīstību un un speciālistu atbalstu, piešķirot finansējumu dažādām jauno censoņu grupām – jaunajiem atlētiem, vietējo pasākumu rīkotājiem, piešķīris apbalvojumus jaunajiem arhitektiem un finansējis skeitparku izveidi. 

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus