Tallink Grupa iegādājusies franšīzi Burger King attīstībai Baltijā

Tallink Grupa šodien ziņojusi biržai par franšīzes tiesību iegādi globālās ātrās ēdināšanas ķēdes Burger King attīstībai Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Baltijas valstis ir vienas no tām retajām valstīm Eiropā, kurās šobrīd nav ikoniskās ķēdes restorāni.

Saskaņā ar šo līgumu Tallink Grupa, kas atvēra pirmo peldošo Burger King restorānu 2016. gadā, šobrīd papildus iegādājusies ekskluzīvas franšīzes tiesības ķēdes attīstībai Baltijas valstīs. Kompānija atvērs ikoniskos Burger King restorānus Igaunijā, Latvijā un Lietuvā nākamo gadu laikā, un saskaņā ar līgumu katra atvērtā restorāna licences darbības laiks būs 20 gadi. Pirmos restorānus Igaunijā plānots atvērt šajā ziemā.

“Vispazīstamākais Burger King produkts ir ikoniskais WHOPPER® burgers, kas pēdējos 60 gadus raksturojis īstu Amerikāņu burgeru visā pasaulē,” sacīja Paavo Nõgene, AS Tallink Grupp valdes priekšsēdētājs. “Tallink veica vēsturisku darījumu jau 2016. gadā, atverot ķēdes pirmos restorānus uz kuģiem, un šobrīd mēs atkal radām vēsturi, atvedot WHOPPER® burgeri un arī citus populāros produktus cilvēkiem Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.”

Burger King

“Mēs esam priecīgi attīstīt skaistus un jaunus restorānus un iepazīstināt Baltijas valstu iedzīvotājus ar mūsu slaveno zīmolu, kas piedāvā mūsu izcilo ēdienu, kopā ar Tallink Grupu,” sacīja David Shear, Burger King un Popeyes EMEA prezidents. Mēs esam pārliecināti, ka restorānu viesi izbaudīs mūsu pasaulē slaveno – uz liesmas grilēto – garšu, ieskaitot par ikonu kļuvušo WHOPPER® burgeru, kā arī iepazīs mūsu zīmolu paši, izmantojot personalizētas digitālās inovācijas.

Līgums – ilgtermiņa

Saskaņā ar franšīzes līgumu katra atvērtā restorāna licences darbības laiks būs 20 gadi. Pirmos Burger King restorānus kompānija plāno atvērt šajā ziemā Tallinā un pirmos restorānus Latvijā un Lietuvā – 2020. gada pirmajā pusgadā. Paplašinot darbību, Tallink Grupa radīs gandrīz 800 jaunas darba vietas Baltijas valstīs.

“Mēs esam mērķtiecīgi strādājuši, lai attīstītu Tallink Grupas darbību krastā un jūrā, un franšīzes iegāde darbībai Baltijas valstīs ir nākamais svarīgais solis mūsu biznesa darbības attīstīšanai uz sauszemes. Mūsu sadarbība ar Burger King uz mūsu kuģiem ir bijusi veiksmīga, un restorāni uz mūsu kuģiem ir ļoti populāri un ceļotāju iecienīti, un mēs esam pārliecināti, ka labi zināmie un slavenie ķēdes restorāni ir tieši tas, ko cilvēki vēlas ātrās ēdināšanas restorānu piedāvājumā Baltijas valstīs. Esmu pagodināts, ka ar šīs franšīzes iegādi mēs ne tikai piedāvāsim ikoniskās Burger King garšas, bet mēs arī sniegsim nozīmīgu ieguldījumu Baltijas valstu ekonomikā, radot simtiem jaunu darba vietu. Mēs arī turpmāk skatīsim iespējas darbības paplašināšanai krastā un jūrā, gan Baltijas jūras reģionā, gan plašāk,” piebilda Paavo Nõgene.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus