Ieguvumi no franšīzes biznesa

Franšīzes bizness vairākos aspektos atšķiras no tradicionālās uzņēmējdarbības, un franšīzes ņēmēji, kas pirms kāda laika ir sākuši šo biznesu, vienmēr uzsver vairākas pozitīvās puses. Vēloties uzsākt uzņēmējdarbību ieguvumu noskaidrošana var palīdzēt noskaidrot, vai konkrētais biznesa modelis ir piemērots. Šajā blogā apkopota informācija par ieguvumiem no franšīzes biznesa.

Uzsākot franšīzes biznesu nepieciešams mazāk kapitāla nekā tradicionālam uzņēmumam.

Franšīze var nodrošināt strauju izaugsmi, jo nav nepieciešams sākt visu no pilnīgas nulles, franšīzes devējs nodrošina pieeju sistēmām, piegādātājiem, mārketinga materiāliem un citiem labumiem.

Tirgus iekarošana var būt vieglāka, jo prece un zīmols tirgū jau būs pazīstams. Sākot darbu ar jaunu produktu, nāksies pārliecināt patērētājus par preces kvalitāti. Tāpat, jo plašāks ir franšīzes tīkls, jo pazīstamāks ir produkts.

Franšīzes tirdzniecības vietu pārdošanas rezultāti var būt labāki nekā kompāniju filiāles, jo tās vada cilvēks, kurš ir ieinteresēts, lai rezultāti būtu labāki, jo viņš ir pielīdzināms uzņēmuma īpašniekam. Riskējot ar savu kapitālu, franšīzes ņēmējs būs daudz motivētāks nekā kompānijas darbinieks.

Zemāka produktu pašizmaksa. Franšīzes devēji preces no piegādātājiem lielā apjoma dēļ var iegādāties ar lielāku atlaidi nekā uzņēmējs, kas iegādājas mazākus preču apjomus, Rezultātā peļņas marža ir augstāka.

Lielāks reklāmas un mārketinga budžets. Nereti franšīzes devējs var prasīt franšīzes ņēmējam atvēlēt kādu noteiktu naudas summu vai daļu no pārdošanas apjomiem reklāmas budžetam, ko administrē franšīzes devējs. Tādā veidā franšīzes devējam ir finansējums, ko atvēlēt reklāmai reģionālā vai nacionālā medijā un veicināt franšīzes biznesa popularitāti.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus

SAŅEM JAUNUMUS UN PADOMUS SAVĀ E-PASTĀ!