Apranga Latvijā šogad lieli attīstības plāni

Apģērbu, apavu un aksesuāru mazumtirgotāja SIA “Apranga” apgrozījums 2018. gadā saglabājās iepriekšējā gada līmenī. Šogad uzņēmums plāno paplašināt tā veikalu skaitu un palielināt apgrozījumu par 20%, pastāstīja uzņēmuma pārstāvji.

2018. gadā kompānija strādāja ar apgrozījumu 19,171 miljona eiro apmērā, kas bija par 0,5% jeb 102 tūkstošiem eiro mazāk nekā 2017. gadā. Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem bija 453 tūkstoši eiro, kas bija par 66,5% jeb 181 tūkstoti eiro vairāk nekā pirms gada.

SIA “Apranga” pagājušajā gadā slēgusi trīs veikalus, taču, neskatoties uz to, uzņēmumam izdevies saglabāt pārdošanas apjomus 2017. gada līmenī, kā arī tam izdevies palielināt peļņas apjomus. “Kopumā sabiedrības darbība 2018. gadā ir vērtējama apmierinoši,” vērtē uzņēmuma vadība.

Apranga

Šogad uzņēmumam ir lieli attīstības plāni, norāda kompānijas pārstāvji. Šī gada aprīlī atvērti pieci jauni veikali tirdzniecības centrā “Akropole”, bet gada otrajā pusē plānots atvērt divus jaunus veikalus tirdzniecības centrā “Alfa”. Uzņēmums paredz, ka kopējais tirgus pieprasījums varētu pieaugt par pāris procentpunktiem. Vienlaikus gan arī paredzams neliels konkurences pieaugums.

Kompānija 2018. gadā nodarbināja vidēji 252 darbiniekus. Uzņēmuma kopējie maksājumi valsts kopbudžetā veidoja 4,361 miljonu eiro.

Par Apranga

SIA “Apranga” dibināta 2002. gadā, tās pamatkapitāls ir 2 134 260 eiro. Uzņēmums pilnībā pieder Lietuvas tirgotājam APB “Apranga”.

2017. gadā SIA “Apranga” neto apgrozījums bija 19,273 miljoni eiro. Uzņēmuma tīrā peļņa bija 272 tūkstoši eiro. Tas nodarbināja 251 darbinieku, tā kopējie maksājumi valsts budžetā bija 4,385 miljoni eiro.

Apranga Group ir Baltijas valstu apģērbu mazumtirgotājs ar diversificētu preču zīmju portfeli, kas orientēts uz sešiem dažādiem tirgus segmentiem. Uzņēmums strādā uz franšīzes līgumu pamata.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus