Stenders atvēris pirmo jauna koncepta veikalu

Latvijas kosmētikas ražotājs Stenders iepirkšanās un izklaides centrā Akropole atvēris pirmo jauna koncepta veikalu. Tas vēl vairāk pasvītros latvisko zīmola vērtību un stiprinās Stenders pozīcijas Latvijā, Eiropā un Āzijas tirgos. Jaunā veikala konceptu un dizainu veidojusi Latvijas dizainere Santa Meikulāne.

“Šis ir pirmais jauna koncepta veikals, taču pakāpeniski jauno dizainu ieviesīsim arī pārējos, vairāk nekā 200 Stenders veikalos Latvijā, Āzijā, arī Krievijā, Ungārijā, Portugālē un Gruzijā. Ar jauno konceptu mēs vēlamies atgriezties uz Stenders sākotnējā ceļa. Vēlamies saglabāt zīmola unikālo izcelsmi un stāstu, uzņēmuma vērtības un kvalitātes standartus. Stenders ir un paliks uzņēmums, kas nesīs Latvijas vārdu pasaulē. Tas notiks kopā ar zīmola un produkta konkurētspējīgajām vērtībām ārvalstu tirgos – ziemeļu dabas bagātību iedvesmotiem vannošanās rituāliem, dabiskām sastāvdaļām un izmeklēti aromātiem,” uzsver Jans Gans (Yang Gang), Stenders  vadītājs un valdes loceklis.

Pirmais jaunā koncepta veikals veidots askētiskā stilā – uzsvērti Latvijai ierastie pelēkie toņi, dabiskā koka detaļas. Tas ļauj izceļ Stenders saknes – Eiropas ziemeļus, un pasvītro Latvijas un Baltijas unikalitāti – dabiskā, mežonīgā un inovatīvā apvienojumu gan produktos un to pasniegšanā, gan veikala interjerā.

“Mana dzimta nāk no Latgales, un kā jau īstenai latgalietei man piemīt spīts un apņēmība. To centos ielikt arī Stenders jaunajā vizuālajā veidolā. Daudzi latvieši pārāk bieži sūkstās un neizmanto mums dotās iespējas – dabas bagātības, spējas un pārmantotās prasmes. Savukārt es piederu pie tiem, kas cenšas saskatīt to, ko būtu vērts parādīt pārējai pasaulei. Mums bieži ir pelēkas debesis un daudz mākoņu, bet Latvijas dabas pelēkie toņi ir izcils fons, lai izceltu mūsu talantus. Kāds koku izmanto tikai kā izejmateriālu paletēm, bet mēs šo latviskuma pamatu centāmies iedzīvināt gan mēbelēs, gan telpas iekārtojumā,” stāsta Stenders jaunā koncepta autore un interjera dizainere Santa Meikulāne.

Jauni produkti

Šis gads tiks iezīmēts ar vairāku jaunu produktu nonākšanu veikalu plauktos un īpaši tiks domāts par jauniešu auditoriju.

Stenders

“Vannošanās rituāli iet roku rokā ar modi un trendiem – arī vannas bumbām ir dažādas formas, krāsas, smaržas. Šogad esam uzsākuši jauna, Latvijā nebijuša produkta – dušas želejziepju, ražošanu, kas piedāvā četrus produktus. T neierastā forma, tekstūra un aromāts, kā arī īpaši uzmundrinošais pielietojums ikvienā atmodinās bērnišķīgu sajūsmu. Dzīvespriecīgā produktu līnijai ir sākums virknei kosmētikas jaunumu, kas šogad bagātinās Stenders produktu klāstu un pārsteigs vannošanās rituāli cienītājus,” jaunumos dalās Jans Gans (Yang Gang).

Stenders

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus