Parfois atver jau piekto veikalu Latvijā

Līdz ar jaunā tirdzniecības centrā Akropole atklāšanu durvis jau piektajam veikalam Latvijā vēris arī portugāļu aksesuāru zīmols Parfois, pievienojoties vairāk nekā 800 veikalu saimei pasaulē.

Parfois

 

Parfois investori nāk no Igaunijas, un līdzās sporta novirzienam nu jau piekto gadu ir pievērsušies arī modes zīmolu ievešanai un attīstībai Baltijas valstīs. Grupā ietilpst tādi zināmi zīmoli kā Skechers, Ballzey. River Island tirdzniecības centrā Akropole atvērs jau otro veikalu Latvijā un pirmoreiz paplašinās sortimentu arī ar vīriešu apģērbu un apavu līniju.

Jau desmit gadu Latvijā

“Apritējis vairāk nekā desmit gadu, kopš portugāļu aksesuāru zīmols Parfois savu preču klāstu piedāvā arī Latvijas pircējiem. Ir prieks sasniegt vēl vairāk pircējus jaunākajā un modernākajā tirdzniecības centrā Baltijas valstīs”, gandarījumu uzsver zīmola pārstāve. Jaunākajā zīmola veikalā tirdzniecības centrā Akropole 57 kvadrātmetros ieviests jaunākā koncepta noformējums un būs pieejams jaunāko preču sortiments. “Līdz ar jaunā veikala atvēršanu plānojam zīmolam Latvijā sniegt vēl lielāku atpazīstamību starp vadošajiem modes un aksesuāru veikaliem un palielināt zīmola apgrozījumu, nākotnes plānos dalās zīmola pārstāvis Latvijā Austris Krūmiņš. “Pirms 25 gadiem radītais zīmols Parfois piedāvā plašu rotaslietu, rokas pulksteņu, saulesbriļļu, somu un maku klāstu. Strauji paplašinoties Parfois veikali jau ir 60 pasaules valstīs. Zīmols Baltijā strādā uz franšīzes līguma pamata. Igaunijā šobrīd darbojas viens veikals, savukārt Latvijā nu jau pieci.

 

Parfois

2019.gada Parfois pavasara – vasaras kolekcijas kampaņa “All I Am” aicina ienirt gaišā, svaiguma pārpilnā gadalaikā – vasarā, iedvesmu smeļoties no tām dienām, kuras mūžīgi saglabā savu vērtību.

Sieviete, kas izvēlas zīmolu Parfois, dzīvo ar skatu nākotnē, nav piesaistīta pagātnei, bet pieņem to kā daļu no sevis. Šī ir tā pati sieviete, kas iedvesmojusi veselas paaudzes. Tā parāda, ka nevajag akli ticēt aizspriedumiem un informācijas pārpilnības laikmetā nav labāka pašapliecināšanās veida kā iepazīt pašām sevi. Pieņemt to, kas mēs vēlamies būt. “Fotogrāfes Vai Lin Cī (Wai Lin Tse) un režisoru Džuau Sausa (Jo?o Sousa) un Gustavo Imigrante (Gustavo Imigrante) mākslinieciskajā skatījumā mēs pārvietojamies cauri brīvdienu mājai. It kā tā būtu šīs sievietes galerija. Starp kadriem un dažādiem objektiem mums ir iespēja vērot un klausīties īsus fragmentus. Tas palīdz atklāt šīs sievietes veidolu un identitāti,” dalās Parfois kampaņas autori. “

Māksliniece un modele – Parfois kampaņas seja

Kampaņas modele un māksliniece Zarina Nēra (Zarina Nares) atceras vietas un atmiņas – mirkļus no ceļojuma, kas izpaužas dažādos viņas personības šķautnēs. “Mūsu ikdiena ir bagātināta ar dzejisku apceri, kas atspoguļojas lietās, kuras izvēlamies valkāt. Mēs varam ņemt līdzi savas rokassomas, dodoties uz padejot, bet mājās basām kājām staigāt ballīšu kleitā. Tādēļ šī kolekcija aicina atslābināties un baudīt bezrūpību. Mēs vēlamies nevainojamus siluetus, daudz aksesuāru un vēl vairāk krāsu!” Zarina Nēra uzsver kampaņas vēstījumu.

Kolekcijā netrūkst izsmalcinātu, minimālistisku dizaina veidu, un pamatkrāsas ir siltas, dramatiskas un tropiskas, apvienojoties daudzkrāsainos, elegantos siluetos, kas rod līdzsvaru starp pašrocīgi veidotu stilu un augsto modi.

 

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus