McDonald’s Latvijā pieņems darbā vairāk nekā 300 darbinieku

Attīstot restorānu tīklu un izvēršot darbību Latvijā, vadošā restorānu ķēde “McDonald’s” pieņems darbā vairāk nekā 300 darbinieku.

McDonald's

250 darba vietas tiks piedāvātas īpaši vasaras sezonai, bet 50 jaunas darba vietas kompānija nodrošinās līdz ar jauna restorāna atvēršanu. Darba vietu piedāvājums ir īpaši pielāgots jauniešiem, lai sniegtu viņiem pirmo darba pieredzi un nodrošinātu platformu karjeras un personības izaugsmei.

Restorānu darbību Latvijā nodrošina gados jaunu darbinieku komanda: 85% no visiem 660 uzņēmuma darbiniekiem Latvijā ir jaunāki par 34 gadiem, savukārt, 63% darbinieku – jaunāki par 24 gadiem. Restorānu darbinieku vidējais vecums ir 23 gadi, bet restorānu vadītājiem – 29 gadi. Daudziem no viņiem tieši “McDonald’s” ir bijusi pirmā darba pieredze.

“Mūsdienu darba tirgū noteicošā loma ir personībai, talantam un iedvesmai. Tādēļ, neraugoties uz to, ka iepriekšējā darba pieredze joprojām ir vērtība darba tirgū, tas vairs nav noteicošais kritērijs, lai iegūtu darbu. Cilvēki mācās un jaunas zināšanas apgūst katru dienu, ne tikai skolā. “McDonald’s” mērķis ir sniegt iedzīvotājiem, jo īpaši jauniešiem, platformu karjeras attīstībai, kur viņi var likt lietā gan savas esošās prasmes un pārbaudīt skolā iegūtās zināšanas, gan iegūt darba pieredzi un nākotnē būtiskas iemaņas. Kā karjeras sākuma platforma “McDonald’s” nodrošina jauniešiem nepieciešamās apmācības un pilnīgu izpratni par darba pasauli,” saka Elīna Aščuka, “McDonald’s” personālvadības un apmācības direktore Baltijas valstīs.

Pieņem darbā jauniešus

Jauniešiem “McDonald’s” piedāvā unikālu un elastīgu darba grafiku, kas ļauj izvēlēties vispiemērotāko darba laiku atbilstoši lekciju grafikam augstskolā un apvienot praktisko pieredzi ar mācībām. “McDonald’s” piedāvā arī plašas iespējas strādāt nepilnu slodzi. Šobrīd 80% “McDonald’s” darbinieku strādā nepilnu darba laiku.

“Bez karjeras izaugsmes darbiniekiem ir svarīga arī uzņēmuma iekšējā kultūra un patīkama un mūsdienīga darba vide. Pēdējo trīs gadu laikā uzņēmums ir modernizējis restorānus Latvijā, ieviešot virkni inovāciju un jaunākās tehnoloģijas, lai nodrošinātu mūsdienīgāko un ērtāko vidi gan mūsu viesiem, gan darbiniekiem,” piebilst Elīna Aščuka.

2019.gadā uzņēmums plāno investēt vairāk nekā 300 000 eiro darbinieku izaugsmē, apmācībās un motivācijas programmās Latvijā ar mērķi veicināt darbinieku prasmes un nodrošināt uzņēmumā veiksmīgu komandas pēctecību.

Par “McDonald’s”

“McDonald’s” ir vadošais ēdināšanas uzņēmums Latvijā pēc viesu un darbinieku skaita, kā arī finanšu snieguma un investīcijām. 12 restorānus Latvijā vidēji gadā apmeklē vairāk nekā 8 miljoni viesu, un kompānija nodrošina darba vietas 660 darbiniekiem.

Attīstības licences turētājai Maltas kompānijai “Premier Capital” pieder 147 restorāni Baltijas valstīs, Maltā, Grieķijā un Rumānijā, to skaitā 77 “McDrive” um 51″ McCafe”, apkalpojot vairāk nekā 118 miljonus viesu gadā un nodarbinot vairāk nekā 8200 cilvēku.

“Premier Capital” ir Maltas kompānijas “Hili Ventures” meitas uzņēmums. “Hili Ventures” ir “McDonald’s” un “Apple” attīstības licences turētājs vairākās valstīs, kā arī darbojas loģistikas, inženierzinātņu, tehnoloģiju un nekustamo īpašumu jomās. “Hili Ventures” ir pārstāvēts 10 valstīs Austrumeiropā un Ziemeļāfrikā, un uzņēmumā strādā 9000 darbinieku liela komanda. “Hili Ventures” ir “CMA CGM”, “IBM”, “Konecranes”, “Lenovo”, “Microsoft”, “NCR”, “Diebold Nixdorf” un daudzu citu globālu zīmolu partneris.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus