Narvesen visās 238 tirdzniecības vietās ieviesis bezkontakta norēķinus

Ik mēnesi “Narvesen” tirdzniecības vietās sastopam vairāk nekā trīs miljonus klientu, un ir redzams, ka klienti saprot laika vērtību un vēlas saņemt ātrāku, drošāku, draudzīgāku apkalpošanas servisu, kā arī iet kopsolī ar tehnoloģijām, kas uzņēmumiem bieži vien ir diezgan izaicinoši, informatīvas kampaņas “Piik un gatavs” atklāšanā sacīja SIA “Narvesen Baltija” mazumtirdzniecības direktors Krīvs Lode.

Narvesen

Kompānija strādā, lai tehnoloģijas darbotos klientu labā. Ikdienā apkalpojot 75% iedzīvotāju, vairāk nekā trešā daļa tirdzniecības vietās norēķinās ar maksājumu kartēm. 99% cilvēku pirkumu grozs ir zem 25 eiro.

“Mūsu klientam ir svarīgi, cik ātri viņš spēj iepirkties, tādēļ bezkontakta maksājumu karšu inovācija ir laba. Šobrīd to esam ieviesuši visās 238 tirdzniecības vietās, tāpēc turpināsim veicināt šī maksājumu veida popularitāti,” saka K. Lode.

Drosmīgs, bet piesardzīgs

“No vienas puses, klients ir drosmīgs, taču reizē ir arī piesardzība, vai nauda terminālī netiks novilkta divas reizes. Tāpat pastāv bažas, kas notiks, ja kāds no muguras pīkstinās, vai tad netiks novilkta nauda. Taču varu teikt, ka mūsu tirdzniecības vietās maksājumi ar bezkontakta karti ir droši,” viņš saka.

Bezkontakta maksājumi nāk par labu arī darbiniekiem. Aizvien lielāks izaicinājums ir atrast ne tikai kvalificētu darbaspēku, bet vispār darbaspēku un arī savās tirdzniecības vietās ar to saskaramies, saka K. Lode. Tādēļ jebkura inovācija, kas atvieglo darbu, ļauj radīt ērtu darbavietu un veselīgā konkurence ļauj neatslābt un domāt uz priekšu.

Narvesen ik pa laikam ievieš dažādas jaunas inovācijas. Pērn ieviesām aplikāciju, ar kuru uzkrāt PINS punktus. Redzam, ka vēl ir daudzas potenciālas lietas, lai tehnoloģijas izmantotu klientu servisa labā, piebilst K. Lode.

Narvesen ir vadošais mazumtirdzniecības franšīzes tīkls, kas visā Latvijā nodrošina ērtu iespēju ātri atjaunot enerģiju un saņemt ikdienā visnepieciešamākās preces un pakalpojumus. Tas piedāvā daudzveidīgu svaigu un garšīgu ēdienu klāstu, atspirdzinošus dzērienus un plašu jaunāko preses izdevumu izvēli. Franšīzes tīkls Latvijā darbojas no 1997. gada, un uzņēmumos, ieskaitot franšīzes ņēmējus, strādā vairāk nekā 650 darbinieki.

Narvesen franšīzes darbību Latvijā pārrauga uzņēmums SIA Narvesen Baltija, kurš pieder norvēģu uzņēmumam Reitan Convenience. Narvesen ietilpst Reitan uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā Narvesen, Pressbyrån, R-kiosk un 7-Eleven, nodrošinot starptautisku pieredzi.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus