Mūsdienīga sauļošanās pieredze solāriju studijā Blue Box

“Sauļošanās solārijā vairs nav tikai sauļošanās,” secina Santa Belte, SIA BG solāriju nodaļas vadītāja, Blue Box solāriju studijas pārstāve. Līdzīgi kā citas jomas, arī sauļošanās pieredze solārijā ir sasniegusi to punktu savā attīstībā, kur nepieciešamas pārmaiņas, lai apmierinātu klientu augošās prasībās.

Modernas tehnoloģijas

Kas ir virziens, kurā šobrīd attīstās Blue Box?

Šobrīd pasaules tirgus līderi solāriju ražošanā prezentē aizvien jaunas tehnoloģijas, kuras apvieno UV gaismu ar sarkano gaismu ādas atjaunošanai. Blue Box solāriju studiju ķēde ir viena no retajām, kas šīs mūsdienu tehnoloģijas un jaunākās tendences ir atvedusi arī līdz Latvijai. Cilvēki novērtē un izvēlas solārijus, kuros ir iespēja ne tikai iegūt iedegumu, bet arī atjaunot ādu, vecināt kalogēna veidošanos, saņemt gaismas terapiju. Piemēram, Prestige 1600 solārijā, kādi ir tikai 3 Latvijā un visi Blue Box studijās, katrs apmeklētājs var izvēlēties vienu no 3 režīmiem – minimālu UV starojumu un maksimālu sarkanās gaismas terapiju ādas atjaunošanai, vidēju sauļošanās un ādas atjaunošanas režīmu vai augstas intensitātes sauļošanos un augstu ādas atjaunošanu. Klients izvēlas sev piemērotāko režīmu.

Kas bija tie faktori, kuri izšķīra lēmumu par labu franšīzes izveidošanai?

Blue Box franšīze Latvijā ir jau gandrīz 15 gadus. Šis ir Vācijā radies koncepts, kas veiksmīgi attīstījies Latvijā. Laikā, kad ideja tika ieviesta Latvijā, tas bija kaut kas pilnīgi jauns un atšķirīgs no citu uzņēmumu sniegtajiem pakalpojumiem. Šobrīd Blue Box kā franšīzes lielākais pluss ir milzīgā pieredze un tas, ka Blue Box nav tipiska franšīze, kur ir kāda noteikta maksa vai % no apgrozījuma, kas jāmaksā franšīzes ņēmējam. Ievērojot Blue Box koncepta nosacījumus un stratēģiju, jebkurš līdzīgi domājošais var atvērt savu studiju.

Cik šobrīd Jūsu uzņēmumam ir studiju?

Šobrīd Latvijā ir 12 jaunas solāriju studijas un šonedēļ tiks atvērta trīspadsmitā studija Jelgavā.

 Kādas ir prasības franšīzes ņēmējiem?

Franšīzes ņēmējam ir jābūt gatavam un spējīgam izveidot un vadīt uzņēmumu, ņemot vērā mūsu uzņēmuma koncepta standartus. Par franšīzi nav jāmaksā, bet ir nepieciešamas franšīzes ņēmēja investīcijas studijas izveidei.

Kādi ir plāni, vīzijas nākotnei?

Arī turpmāk nodrošināt profesionālu solāriju pakalpojumu sniegšanu un būt tirgus līderim.

Armands Zelčs

Lasīt citus rakstus