Hesburger: Latvijas iedzīvotāji ir aktīvi mobilo aplikāciju priekšrocību piekritēji

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” pagājušā gadā spēra svarīgu soli tehnoloģiju nozarē, ieviešot mobilo aplikāciju Latvijā produktu pasūtīšanai tiešsaistē. Pusgada laikā lejupielāžu skaits ir sasniedzis 173 846, kas ir lielākais Baltijas valstu vidū.

Ieskaties galerijā zemāk, kā izmanto aplikāciju!

Dati liecina, ka pirmo trīs mēnešu laikā, no 2017. gada 20. septembra, kad aplikācija tika aktivizēta, līdz 20. decembrim, aplikācija Latvijā tika lejupielādēta 98 000 reižu, bet nākamajos trīs mēnešos tika veiktas vairāk kā 75 000 lejupielādes.

Ieva Salmela, “Hesburger” attīstības direktore: “Vērtējot aplikācijas lejupielāžu rezultātus Baltijas līmenī secinām, ka Latvijā dzīvojošie ir aktīvi mobilo aplikāciju priekšrocību piekritēji, iekļaujot tās savā ikdienas dzīvē. Mūsu aplikācijas lejupielādes joprojām tiek aktīvi veiktas, arvien vairāk klientu vēlas savas ikdienas procesus vēl ērtākus.”

Baltijas valstīs aplikācijas lejupielāžu aktivitāte atšķirīga

Lai gan Igaunijā “Hesburger” aplikācija ir pieejama ilgāku laiku, kopējais lejupielāžu skaits valstī ir mazāks nekā Latvijā. Kopš aplikācijas ieviešanas 2017. gada jūnijā Igaunijā aplikācija lejupielādēta vairāk kā 84 000 reižu.

Savukārt Lietuvā, kur aplikācija pieejama tikai dažus mēnešus, ir veiktas 44 000 lejupielādes, un paredzams, ka aktivitāte tuvākos mēnešus paliks tikpat stabila.

Latvija bija trešā valsts, kurā “Hesburger” ieviesa mobilo aplikāciju. 2017.gada maijā tā tika aktivizēta Somijā, bet jūlijā – Igaunijā. Latvijas tirgū aplikācija ienāca pagājušā gada septembrī, bet šī gada janvārī tā tika ieviesta arī Lietuvā.

Par “Hesburger”

“Hesburger” savu darbību sāka 1966. gadā, kad Naantali pilsētā atvēra pirmo grila kiosku. Pirmais ātrās ēdināšanas restorāns ar nosaukumu „Hesburger” tika atvērts 1980. gadā Turku, uzņēmumam pakāpeniski iekarojot stabilas tirgus pozīcijas pašu mājās, kā arī tuvākajos kaimiņu reģionos. Šobrīd „Hesburger” vada 459 restorānus 9 valstīs, uzņēmuma darbinieku skaits pārsniedz 6700.

Hesburger restorānu ķēdes koncepts ietver visu, ar ko Tu saskarsies Hesburger restorānā: interjeru, klientu apkalpošanu, informācijas sistēmas, produktus, loģistiku, aprīkojuma attīstību, mārketingu, produktu attīstību, uzraudzību u.c.
Vienots koncepts nodrošina vienlīdz augstu kvalitāti un pozitīvu Hesburger pieredzi ikvienā mūsu restorānā. Vienots koncepts atvieglo Hesburger franšīzes īpašnieku darbu, jo nepieciešamie problēmu risinājumi jau ir pārdomāti un pierādīti.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus