Narvesen izveidojis jaunu grafisko identitāti

Redzot mūsdienu cilvēku steidzīgo ikdienas ritmu un vajadzības, Narvesen nostiprinājis savas pozīcijas līdzņemamo ēdienu un dzērienu segmentā ar jaunu grafisko identitāti gan logotipā, gan jauno veikalu noformējumā.

“Narvesen ir vadošais franšīzes mazumtirdzniecības tīkls Latvijā, kas fokusējas uz līdzņemamo ēdienu un dzērienu, kā arī preses un servisu nodrošināšanu iedzīvotājiem. Pateicoties plašajam pārklājumam visos Latvijas reģionos, zīmolam ir augsti atpazīstamības rādītāji – 92% Latvijas iedzīvotāju zina Narvesen, bet vairāk nekā 75% pie mums iepērkas. Un mēs redzam, ka tā niša, kas, runājot par pārtiku, kļūst arvien svarīgāka īpaši steidzīgajiem pilsētniekiem, ir kvalitatīvs, svaigs un daudzveidīgs līdzņemamo ēdienu piedāvājums. Tāpēc pērn ieviesām vairāk nekā 60 jaunus produktus ar kvalitātes zīmi Fresh & Tasty, un arī šogad turpināsim strādāt, lai ieviestu tirgū virkni jaunumu,” uzņēmuma plānus komentē Narvesen Baltija valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

Narvesen ir zīmols, kas vienmēr bijis aktuāls un pa ceļam tieši steidzīgajiem iedzīvotājiem.

“Arī mūsu jaunajā logo ir stāsts par plūsmu. Par kustību, kurā nav vietas gulēšanai uz pagātnes lauriem vai dīkstāvei, gaidot, ko atnesīs rītdiena. Mēs esam kustībā, lai šodien paši radītu savu rītdienu. Un tieši tāpēc arī logotipa grafiskā izpildījuma un filozofijas pamatā ir izmantots plūsmas princips. Plūsma ir arī kā elpa – svaigs gaiss, kuram mēs nevaram pieskarties, bet varam sajust it visā – vizuāli, fiziski un emocionāli. Logo ir kļuvis mūsdienīgāks, dinamiskāks gan krāsās, gan formās un pielāgojams visdažādākajiem veikalu formātiem un vidēm, kur darbojas Narvesen. Vienlaikus šajā logotipā viegli atpazīstam Narvesen veikaliem jau izsenis aktuālo lielo N burtu. Tas ir kā mūsu – steidzīgo cilvēku DNS”, ar grafiskās identitātes izmaiņām iepazīstina Narvesen Baltija valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

Šogad jaunā grafiskā identitāte pakāpeniski tiks ieviesta Narvesen veikalos un produktu iepakojumā – etiķešu dizainā.

Jaunajā grafiskajā identitātē jau atvērti seši Narvesen veikali: četri no tiem Rīgā (t/c Spice, Damme un Domina, un veikals Āgenskalnā), kā arī viens veikals Jelgavā. Turklāt 24.janvārī tika atvērts jauns veikals Valdemāra Centrā Kr.Valdemāra ielā 21. Šajā veikalā kā pilotprojekts ieviesta arī jauna tipa moderna aizkases zona, kurā uzsvars likts uz pārtiku – gan lai klienti to varētu labi pārredzēt, gan veikala darbiniekiem būtu ērts produktu sagatavošanas process. Kases zona papildināta ar ērtu digitālā ekrāna risinājumu. Turpmāk katrs no jauna atvērtais veikals tiks veidots ar jauno vizuālo risinājumu.

Šogad jaunā grafiskā identitāte pakāpeniski tiks ieviesta Narvesen produktu iepakojumā – etiķešu dizainā. “Grafiskās identitātes attīstība apliecina mūsu apņemšanos turpmāk būt vēl tuvāk tam, ko sagaida mūsu pircēji arī sortimenta ziņā – jauni produkti un garšas līdzņemamo ēdienu un dzērienu segmentos, no veselīgiem salātiem līdz siltajiem ēdieniem, pārdomāts, ērts un vizuāli pievilcīgs iepakojums – tas viss turpinās būt mūsu uzmanības centrā”, apliecina K.Judovica.

Jāpiebilst, ka pērn tīkla attīstībā uzņēmums investēja 1.3 miljonus eiro, bet tuvāko divu gadu laikā tas izaugsmē plāno ieguldīt vēl 3 miljonus. Šajā laikā plānots izveidot 15 jaunas tirdzniecības vietas, kā arī rekonstruēt 15 esošās, ieviešot jauno grafisko identitāti un atjaunojot veikalu vizuālo pievilcību, atsvaidzinot gan fasādes, gan interjeru, pilnveidojot sortimentu un stiprinot klientu lojalitāti.

Fakti par Narvesen Baltija

  • Narvesen Baltija ietilpst Norvēģijas kompānijas Reitan uzņēmumu grupā, kas Ziemeļvalstīs un Baltijā pārstāvēta ar tādiem zīmoliem kā Narvesen, Rema 1000, Pressbyrån, R-kiosk un 7-Eleven.

  • Latvijā uzņēmums veiksmīgi darbojas jau 20 gadus un pašlaik ir vadošais mazumtirdzniecības franšīzes tīkls ar 247 tirdzniecības vietām visos Latvijas reģionos.

  • Franšīzes tīkls Latvijā nodrošina darba vietas vairāk nekā 650 cilvēkiem.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus