Apranga Group pagarina franšīzes līgumu ar Index

Lietuvas un Baltijas valstu apģērbu mazumtirdzniecības līderis Apranga Group un pasaules vadošais modes mazumtirgotājs Inditex jau piekto reizi vienojušies pagarināt franšīzes līgumu, informē uzņēmumi.

Franšīzes līgumi pagarināti attiecībā uz tādu zīmolu attīstību Baltijas valstīs kā Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Massimo Dutti un Zara Home. Līguma termiņš ir 2020.gads.

Apranga Group un Inditex sadarbība sākās 2004.gadā. Šobrīd Apranga Group pārvalda 46 kompānijas Inditex tīkla veikalus: 12 Zara, 8 Bershka, 8 Pull and Bear, 6 Stradivarius, 9 Massimo Dutti un 3 Zara Home. Kopējā šo veikalu platība aizņem 37,4 tūkstošus kvadrātmetru.

Inditex neto pārdošanas apjomi 2016.gadā sasniedza 23,3 miljardus eiro, kas ir par 12% vairāk nekā iepriekšējā gadā. Kopumā 2016.gada 31.janvārī 93 pasaules valstīs bija atvērti 7292 Inditex grupas veikali. No tiem 978 strādāja uz franšīzes līgumu pamata. Kopējais franšīzes veikalu apgrozījums veidoja 14% no kopējā Inditex grupas apgrozījuma.

Pagājušajā gadā Apranga Group parakstīja franšīzes līgumu ar Orsay GmbH un atvēris divus Orsay veikalus.

Viens veikals tika atklāts Lietuvā, Kauņā, tirdzniecības centrā Mega, bet otrs – Paņevežā, lielveikalā Ryo. Veikalu platība ir attiecīgi 192 un 128 kvadrātmetri. Uzņēmums plāno, ka pirmajā attīstības posmā Lietuvā tiks atvērti seši Orsay veikali. Orsay zīmols ir radīts jaunām un modernām sievietēm, kuras seko līdzi modei, vēlas izpaust savu sievišķību un novērtē naudas vērtību. Zīmols ir radīts 1975.gadā Vācijā un patlaban tam pieder gandrīz 680 veikali 31 valstī. Kopējie zīmola pārdošanas apjomi 2016.gadā sasniedza 410 miljonus eiro.

Apranga Group ir Baltijas valstu apģērbu mazumtirgotājs ar diversificētu preču zīmju portfeli, kas orientēts uz sešiem dažādiem tirgus segmentiem – ekonomisko, jauniešu, biznesa, luksusa, apavu un Zara. Patlaban Apranga Group pieder 184 veikali Lietuvā, Latvijā un Igaunijā.

Apranga Group apgrozījums 2016.gadā sasniedza 214,2 miljonus eiro, tādējādi gada laikā tas ir pieaudzis par 7,7%. Uzņēmuma peļņa pirms nodokļiem palielinājās par 7,3% līdz 13,3 miljoniem eiro.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus