Plāno atvērt 12 000 Starbucks tirdzniecības vietu

Kaut arī Starbucks veikali lielajās pasaules pilsētās atrodas ļoti tuvu viens no otra, kafijas kafejnīcu tīkla vadītāji paziņojuši, ka līdz 2021.gadam plāno atvērt 12 000 jaunu Starbucks tirdzniecības vietu pasaulē.

Tādējādi Starbucks kafejnīcu skaits pasaulē sasniegs 37 000, un tiek prognozēts, ka ienākumi ik gadu palielināsies par 10%.

Bijušais Starbucks vadītājs Hovards Šulcs, jau pērn runājot investoru konferencē, sacījis, ka jaunie kompānijas piedāvājumi ļaus palīdzēt palielināt ikgadējo peļņu par 15-20% uz akciju.

Uzņēmums plāno atvērt vismaz 1000 Starbucks Reserve veikalus, ka saviem pircējiem piedāvās dažādas kafijas izgatavošanas metodes un ar to saistītās preces. Kompānija arī meklēs veidus, kā palielināt ienākumus, atverot jaunus pārtikas un kulinārijas veikalus. Tos paredzēts atvērt šā gada beigās Ņujorkā, Čikāgā un Sietlā.

Uzņēmums iecerējis orientēties arī uz sociālajiem projektiem. Tāpat kompānija plāno attīstīt digitālos pakalpojumus. Tā, piemēram, uzņēmums piedāvā daļai pircēju pirms došanās uz kafejnīcu veikt pasūtījumu viedtālruņa aplikācijā, un tikai tad iet to saņemt, lai nebūtu jāstāv rindās. Starbucks iecerējis aktīvāk arī attīstīt mobilo maksājumu iespējas.

Pagājušajā gadā uzņēmuma ienākumi palielinājās par 27% līdz 20,9 miljardiem ASV dolāru.

Starbucks patlaban savā interneta veikalā piedāvā ievērojamas atlaides, līdz pat 50%, jo veikals plāno pārtraukt preču tirdzniecību tajā. Kompānija iecerējusi slēgt interneta veikalu 1.oktobrī. Starbucks interneta veikalā pārdod tādus priekšmetus kā glāzes, tases, krūzes, kafijas izgatavošanas ierīces, kā arī kafiju, tēju un sīrupus. Pircējiem gan būs iespēja iegādāties šīs preces internetā tādās tiešsaistes platformās kā Amazon un Starbucks partneru veikalos.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus