Subway franšīzes ņēmējs tiks atbalstīts

Ātrās ēdināšanas zīmols Subway nemeklē investorus, bet rēķinās ar franšīzes ņēmējiem, īpaši pirmajos restorāna darbības mēnešos, stāsta Subway Centrālā un Austrumeiropas biroja komunikāciju speciāliste Irēna Očkova.

Viņa uzsver, ka labākos rezultātus uzrāda franšīzes ņēmēji, kuri investē ne tikai naudu, bet arī laiku, lai izveidotu restorānu iespējami labākajā veidā. “Mūsu kompānija nodrošina zināšanas ikvienā restorāna darbības jomā, taču mēs nevaram iedot biznesa entuziasmu un veiksmes faktoru, tieši tādēļ mēs meklējam kvalitatīvus franšīzes ņēmējus,” viņa stāsta.

Subway franšīze ir dibināta 70.gados ASV, un ir pierādījusi sevi, kļūstot par lielāko ātrās ēdināšanas tīklu pasaulē. Visi Subway restorāni Latvijā pieder neatkarīgiem uzņēmējiem – franšīzes ņēmējiem. Restorāna panākumi ir atkarīgi no daudziem faktoriem – lieliskas darbības, atrašanās vietas, darbinieku apmācībām un citiem. Subway piedāvā atbalstu ikvienā restorāna darbības brīdī.

Ja Subway noslēdz līgumu ar franšīzes ņēmēju, viņš var rēķināties ar atbalstu kopš pirmā darbības brīža, piemēram:

1. pareizās atrašanās vietas izvēle;

2. sarunās ar izīrētājiem;

3. aprīkojuma pasūtīšana;

4. divu nedēļu franšīzes ņēmēja apmācības un Subway universitāte tiešsaistē;

5. darbinieku apmācības uz vietas un atbalsts restorāna atvēršanā.

Ieguvumi, ko saņem franšīzes ņēmējs:

1. pārbaudīti piegādātāji, kas nodrošina kvalitatīvas produkcijas piegādi un izdevīgu cenu;

2. rokasgrāmatu ar detalizētu informāciju par franšīzes darbību;

3. ikmēneša novērtējumu un rekomendācijas, kā uzlabot darbību un pelnītspēju;

4. aktuālie ziņojumi, kas palīdzēs noteikt un uzlabot negatīvos aspektus un atkārtot pozitīvos lēmumus;

5. papildus individuālais atbalsts.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus