Laika trūkums nav iemesls neattīstīt biznesu

Uzņēmēji nereti sūdzas, ka viņi strādā 18 stundas dienā tikai, lai uzturētu esošā biznesa darbību, tādēļ pat neapdomā iespēju sākt franšīzes biznesu vai paplašināt uzņēmējdarbību. Tomēr laika trūkums nebūt nav iemesls, lai nepaplašinātos – vienkārši jāmeklē veids, kā dalīt pienākumus un audzēt uzņēmuma pārdošanas apjomus. Kad uzņēmējs sāk savu biznesu, viņš neplāno darba laikā mazgāt traukus vai tīrīt paklājus, bet gan radīt un attīstīt kompāniju, vai ne? Veidojot jaunas uzņēmuma nodaļas, pārstāvniecības vai tirdzniecības vietas, uzņēmējs turpina audzēt darāmā darba apjomu, turklāt palielinās arī kompānijas izmaksas, tādēļ jādomā par citiem veidiem, kā paplašināt darbību.

Šajā gadījumā piemērots attīstības veids ir franšīze, jo tas ļaus spert nākamo soli kompānijas paplašināšanas virzienā, nevis liks turpināt strādāt esošajā režīmā, kad uzņēmējs knapi spēj tikt galā ar esošajiem pienākumiem. Sākot piedāvāt franšīzi, uzmanība būs jāvelta citu cilvēku apmācībai un pieredzes nodošanai jaunajam sadarbības partnerim, beigās pašam gūstot labumu no tā. Franšīzes devējam jau ir iegūtas zināšanas un darba pieredze dažādās jomās, piemēram, biznesa uzsākšanā, mārketinga stratēģiju izveidē un atjaunošanā, sistēmu attīstīšanā, kā arī zīmola veidošanā, tādēļ viņš noteikti ir pelnījis saņemt vairāk, taču ikdienas darbi ierobežo iespēju audzēt ienākumus. Tādējādi franšīzes bizness palīdz uzņēmējam paplašināt savu zīmolu un pāriet uz biznesa attīstību. Galu galā franšīzes devējs varēs sasniegt savus mērķus un izveidot valsts mēroga uzņēmumu, jo viņš spēs vērst uzmanību uz plašāku horizontu, kas bez franšīzes palīdzības varētu tikt ierobežots.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus