Ko franšīzes ņēmējam darīt, ja klients ir neapmierināts?

Neskatoties uz to, cik kvalitatīvs ir franšīzes ņēmēja piedāvātais pakalpojums, vienmēr kāds klients būs neapmierināts. Lai nebojātu reputāciju citu klientu vidū, būtu jācenšas ar neapmierināto klientu situāciju atrisināt pēc iespējas ātrāk. Šajā blogā apskatīsim, kā risināt šādu situāciju.

Nosaki problēmu

Sākotnēji būtu jādefinē problēma. Kaut arī franšīzes ņēmējs ir pārliecināts, ka viņa darbinieki pret klientu ir izturējušies pieklājīgi un snieguši nepieciešamo informāciju, pārdodot produktu vai sniedzot pakalpojumu, būs klienti, kas teiks pretējo. Tādēļ ir būtiski noteikt problēmas sakni. Ja klients ir dusmīgs, sākotnēji vajadzētu viņu nomierināt, lai panāktu maksimāli produktīvu rezultātu.

Meklē risinājumu

Varbūt klients vēlējās restorānā nosvinēt dzimšanas dienu, bet ēdiens viņu neapmierināja. Notikušo izdzēst nevar, taču to var labot, piemēram, piedāvājot aizvietot šo ēdienu vai piemērojot atlaidi nākamajām maltītēm.

Ja klients ir neapmierināts ar kādu produktu, arī to var apmainīt pret citu.

Kad risinājums ar klientu rasts, būtu jāizvērtē iekšējie procesi, lai izvairītos no šādiem gadījumiem nākotnē.

Ja kāda situācija rodas vienreiz, tā neizbēgami var notikt vēlreiz, tādēļ būtu jārīkojas un jāuzlabo darbība, lai samazinātu iespēju, ka šī problēma atkārtojas. Pārrunājiet gadījumu ar darbiniekiem un apmāciet viņus, kā labāk tikt ar šādām situācijām galā. Ja ir vairākas sūdzības par vienu un to pašu darbinieku, ir jāapsver šāda darbinieka atlaišana, ņemot vērā, ka viņš bojā kompānijas reputācija, sniedzot nekvalitatīvu pakalpojumu.

Pārskati atsauksmes internetā

Diemžēl daudzi franšīzes ņēmēji nemaz nezina, ka klientam bijusi negatīva pieredze viņa uzņēmumā, kamēr vien nepamana sliktu atsauksmi internetā. Šo situāciju ir grūti labot, jo daudzi cilvēki, pirms pērk kādas kompānijas produkciju vai izmanto pakalpojumu, vispirms internetā aplūko atsauksmes un tas var likt izvēlēties cita uzņēmuma produkciju. Uz negatīvo atsauksmi ir jāatbild profesionāli, jo savādāk var panākt pretēju efektu. Nevajadzētu atbildēt emocionāli vai noliegt apvainojumus, labāk atvainoties un piedāvāt atrisināt situāciju. Ja klients pieņem šo priekšlikumu un beigās ir apmierināts, ierosiniet mainīt atsauksmi par uzņēmumu.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus