Kas jāņem vērā jaunajam franšīzes ņēmējam?

Kad franšīzes devējs noslēdzis līgumu ar jauno partneri – franšīzes ņēmēju, un nodrošinājis viņam apmācības, nevajadzētu pamest visu savā gaitā – sākotnēji franšīzes ņēmējam būs nepieciešams padoms un atbalsts daudz vairāk nekā tiem franšīzes ņēmējiem, kas jau ir iestrādājušies. Nereti tomēr tā notiek, tādēļ franšīzes ņēmējam pašam jāveicina savi panākumi.

Apmācības, ko sniedz franšīzes devējs pirms tirdzniecības vietas atvēršanas, ir ļoti vērtīgas un lielā mērā var noteikt turpmākos franšīzes ņēmēja panākumus. Klātienes apmācībām būs vislielākā nozīme ikdienas biznesa aktivitātēs, līdz ar to tām jāpievērš uzmanība gan no franšīzes devēja, gan ņēmēja puses. Ja apmācības būs lieliskas, sniegs daudz zināšanu un iedvesmos, franšīzes ņēmējs, atklājot savu pirmo tirdzniecības vietu, jutīsies ļoti pārliecināts par sevi. Līdz ar to franšīzes devējam savam jaunajam partnerim jāpiedāvā vērtīgas un kvalitatīvas apmācības, savukārt franšīzes ņēmējam jāieklausās visos padomos un jātver visa franšīzes devēja sniegtā informācija.

Franšīzes ņēmējam jāatceras, ka daudz ko nosaka entuziasms. Klienti to jūt, un, paliekot entuziastiskam un pozitīvam, ienākumi palielināsies. Ja tas sāk izzust, vajadzētu atmiņā atsaukt brīdi, kad vēlējāties kļūt par franšīzes ņēmēju – tad taču entuziasms plūda pāri malām, vai ne? Šo īpašību nevajadzētu zaudēt.

Turklāt nevajadzētu būt entuziastiskam tikai darbā, bet palikt tādam arī ārpus darba, īpaši, tikšanās laikā ar vietējām uzņēmēju grupām vai atrodoties biznesa pasākumos.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus