Kā pārbaudīt franšīzes devēja produkta kvalitāti?

Aizvien vairāk patērētāju ir gatavi piemaksāt, lai saņemtu preci vai pakalpojumu ar augstāku kvalitāti, tā kā mūsdienās ļoti būtisks faktors ir tieši produkta kvalitāte. Ja cilvēks dosies uz uzņēmumu un nesaņems pietiekami kvalitatīvu apkalpošanu vai produktu, vai viņš atgriezīsies? Diez vai. Patērētāji ilgi atminas, ja iegādājušies nekvalitatīvu preci vai saņēmuši sliktu pakalpojumu, turklāt mūsdienās konkurence starp kompānijām ir ļoti asa, tādēļ šādas kļūdas var radīt nepatikšanas nākotnē. Līdz ar to, pirms investēt franšīzes uzņēmumā, vajadzētu pārbaudīt tā sniegtā pakalpojuma vai pārdotās preces kvalitāti. Kā to izdarīt?

Vispirms izmēģināt produktu pašam. Ja kāda no franšīzes devēja tirdzniecības vietām atrodas tuvu potenciālā franšīzes ņēmēja dzīvesvietai, tas ir lieliski. Piemēram, ēdināšanas pakalpojumu izvērtēšana ir pavisam vienkārša – atliek tikai aiziet un pasūtīt maltīti. Ja tiek vērtēts paklāju tīrīšanas bizness, tad iespējams pazvanīt un pasūtīt šo pakalpojumu, un izvērtēta, kāda ir apkalpošanas kvalitāte. Savukārt, ja plāni vērsti uz kosmētikas produktu ražotāja franšīzi, tad atliek aiziet uz veikalu un iegādāties šī ražotāja preci.

Ja franšīzes devēja tirdzniecības vieta atrodas tālu, iespējams palūgt, lai kāds uzticams draugs vai radinieks apmeklē šo vietu un izsaka savu vērtējumu.

Arī sarunās ar citiem franšīzes ņēmējiem var pavaicāt, kā viņi vērtē savu produktu kvalitāti. Galu galā viņi jau ir investējuši naudu šī uzņēmuma franšīzē.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus