Kā tehnoloģijas var palīdzēt analizēt klientu rīcību?

Tehnoloģijas mūsdienu digitālajā pasaulē piedāvā plašas mārketinga iespējas, kuras būtu vēlams izmantot pēc iespējas plašāk. Liela daļa uzņēmumu savus potenciālos klientus uzrunā tieši interneta vidē, jo tā ir vena no vidēm, kur mūsdienu cilvēks pavada lielu daļu savas ikdienas. Kā franšīzes devējam pārliecināties, ka viņa rīcībā ir pareizās tehnoloģijas, kas palīdzēs franšīzes ņēmējam piesaistīt klientus? Šajā blogā apskatīsim dažus piemērus, kas būtu jāpaveic ar tehnoloģiju palīdzību, lai palielinātu klientu skaitu.

Stabilas un dabiskas apmeklētāju plūsmas izveide. Mūsdienu biznesam jābūt digitālam aspektam, kas noteikti paredz mājaslapas izveidi. Veidojot mājaslapu uzmanība jāpievērš ne tikai fukcionalitātei, bet arī dizainam, tā kā mājaslapa ir uzņēmuma reklāma, ko klienti vērtēs. Tieši tāpēc nevajadzētu censties ietaupīt uz mājaslapas izveides rēķina, jo mūsdienās tā spēlē ar vien nozīmīgāku lomu biznesa izaugsmē. Taču nepietiek ar mājaslapas izveidi vien. Kā liecina dažādi pasaulē veikti pētījumi, aptuveni 81% klientu pirms kādas preces iegādes veic izpēti internetā. Tādēļ uzņēmumam piesaistīt pircējus palīdzēs klātbūtne tādos sociālajos kanālos kā Google+ vai Facebook.

Attiecību uzturēšana ar klientiem. Digitālie instrumenti var palīdzēt nodrošināt, ka franšīzes ņēmējs ne tikai palielina tirdzniecības vietas apmeklētāju skaitu, bet veicina to, ka klienti atgriežas, tādā veidā izveidojot tādu kā pastāvīgo klientu loku, kuri būs uzticīgi zīmolam. Tādējādi jāizmanto tehnoloģijas un aplikācijas, kas veicina, ka klients var atstāt atsauksmes, ievietot reitingus, kā arī veidot komunikāciju ar attiecīgās tirdzniecības vietas pārstāvjiem. Lai veicinātu to, ka klienti veic atkārtotus pirkumus, ir svarīgi atgādināt par produktiem, sūtot epastus ar klientam saistošiem piedāvājumiem. Tas ir būtiski, ka ar pircējiem tiek veidotas patstāvīgas ilgtermiņa attiecības.

Vietas monitorēšana. Sekot līdzi franšīzes ņēmēja būtiskākajam aktīvam – viņa klientu datiem – ir slidens jautājums, taču digitāli instrumenti ļauj šos datus apstrādāt un sekot līdzi vienkāršā veidā. Tā, piemēram, var izmantot programmas, kas apkopo informāciju par kopējo klientu bāzi, viņu aktivitātēm, kā arī to, cik klienti ir izlasījuši izsūtītos piedāvājumus. Šādi rīki palīdz analizēt un pētīt izaugsmi, nākotnē uzlabojot vājās vietas.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus