Kā franšīzes kompānijai kļūt atpazīstamai vietējā tirgū?

Lai attīstītu veiksmīgu franšīzes biznesu, nereti labākais veids, kā augt, vismaz sākotnēji ir domāt par vietu vietējā tirgū. Tas ietver dažādus rīcības modeļus, piemēram, popularizēt sevi sabiedrībā ar reklāmu palīdzību vai rīkot diskusijas ekspertiem. Tādējādi iespējams gan kļūt atpazīstamam sabiedrībā, gan iepazīties ar nepieciešamajiem speciālistiem, kas nākotnē var palīdzēt uzņēmumam augt vēl straujāk.

Šajā blogā apskatīsim vairākus iespējamos veidus, kā popularizēt sevi vietējā tirgū.

1. Iepazīsti tuvāko teritoriju. Ikviens mazs uzņēmums, skola, dauddzīvokļu ēka, milzīga kompānija vai tās darbinieki ir potenciālie franšīzes biznesa klienti. Tieši tādēļ viņi jāiepazīstina ar savu uzņēmumu. To var darīt, izplatot reklāmas lapiņas, produkcijas paraugus vai citus reklāmas materiālus.

2. Iepazīsties ar citu uzņēmumu vadītājiem, pievienojoties vietējai tirdzniecības kamerai. Jaunie kontakti var būt Jūsu uzņēmuma jaunie klienti vai arī palīdzēt Jums atrast potenciālos klientus.

3. Nokļūsti mediju uzmanības lokā. Medijiem var sūtīt dažādas ziņas par uzņēmumu, kompānijas datus vai citu informāciju, tādējādi iekļūstot ziņu aģentūru lentēs vai televīzijas ziņās.

4. Nebaidies uzklausīt vai vērtēt. Ieklausīšanās klientu vēlmēs un pieprasījuma tendenču vērošana ir labs veids, kā uzlabot piedāvājumu. Tāpat aplūko, ko dara citi uzņēmumi, kas darbojas tuvākajā rādiusā un kā viņi piesaista klientus.

5. Esi informācijas avots. Daloties savās zināšanās vai padomos ar sabiedrību, iespējams veidot sevi par viedokļu līderi vai speciālistu, kuru zina daudzi cilvēki, kuri nākotnē var kļūt par potenciālajiem franšīzes uzņēmuma klientiem.

6. Izveido atgriezenisko saiti. Atrodi vietējo institūciju, kurai vari palīdzēt ar, piemēram, padomiem, zināšanām, savu produkciju vai finansējumu. Arī tas ļaus popularizēt uzņēmumu sabiedrībā.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus