Iemesli, kādēļ uzņēmēji pievēršas franšīzei

Franšīzes bizness pievēršas tie uzņēmēji, kuri ir sapratuši, ka viņiem nepieciešamas vadlīnijas uzņēmējdarbībai, kā arī tiem, kuri novērtē noteiktus mērķus un palīdzību. Sākot franšīzes biznesu, franšīzes ņēmējs saņems jau pārbaudītu sistēmu un biznesa modeli, kas ir testēts, uzlabots un par kuru ir pārliecība, ka tas darbojas reālajā dzīvē.

Tātad jūs esat izlēmuši sākt franšīzes biznesu? Tas ir apsveicami. Ikviens potenciālais franšīzes ņēmējs pirms franšīzes biznesa uzsākšanas ir izvērtējis potenciālos ieguvumus un šim uzņēmējdarbības veidam ir pievērsies kāda noteikta iemesla dēļ. Cilvēki pievēršas franšīzēm dažādu iemeslu vadīti, un šajā blogā aplūkosim trīs galvenos iemeslus.

  1. Jūs esat noguris strādāt cita labā, pieliekot pūles, bet nesaņemot pienācīgu atlīdzību par savām ieguldītajām idejām un pūlēm. Vai arī vēl ļaunāk – jūs jau vairākas reizes esat atlaists, un jums nav spēka tam iet cauri vēlreiz, turklāt jūs vienmēr esat sapņojis par savu uzņēmumu.
  2. Jūs gribat atstāt aiz sevis ko paliekošu. Kad franšīze tiek iegādāta, tai parasti ir lielāka vērtība nekā mazam ģimenes uzņēmumam, kas izveidots no nulles. Iegādājoties franšīzi, pircējs saņem jau gatavu sistēmu (mārketings, darbinieku apmācība, darbības nodrošināšana un citas priekšrocības). Iegādājoties biznesu un turpinot to attīstīt, tas ir lielisks veids, kā palielināt savus aktīvus.
  3. Jūs esat pensijā. Sākotnēji jūs atpūtāties, taču pēc vairākiem gadiem jums ir kļuvis garlaicīgi, un jūs nonācāt līdz brīdim, ka sākāt lasīt darba piedavājumus. Jums ir apnicis dzīvot ar ierobežotiem ienākumiem, jūs ilgojaties pēc tām senajām dienām, kad budžetam nebija jāseko līdzi un jāskaita centi. Turklāt jums pietrūkst kustības dzīvē.

Tomēr galu galā cilvēki iegādājas franšīzes viena iemesla dēļ – priekšrocību dēļ. Ar franšīzi uzņēmējs iegūst gatavu sistēmu, produktu vai servisu, kas sevi jau ir pierādījis, gatavus standartus un vadības sistēmas, palīdzību uzsākšanai, tehnisko atbalstu un bieži vien arī mārketinga un reklāmu. Kas var būt vēl labāk?

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus